אייקון ענת יגורי

וובינר לנבחרת בעלי העסקים
שמכוונים לתוצאות של צמיחה ורווחיות
עם תכנית עבודה לשנת 2023

ZOOM | 10:00 | 12.12.2022

אייקון ענת יגורי

וובינר לנבחרת בעלי העסקים
שמכוונים לתוצאות של צמיחה ורווחיות
עם תכנית עבודה לשנת 2023

ZOOM | 10:00 | 12.12.2022

נתמקד ב "איך" ב "מתי"
בכל שלב של בניית תכנית העבודה לעסק שלך

לאורך כל המפגש,
יהיה ערוץ פתוח לשאלות והבהרות

כל משתתף בוובינר
יצא עם תבנית וקוים מנחים של תכנית עבודה מותאמת לעסק שלו

מה ניישם בוובינר


כדי לבנות תכנית עבודה שנתית שאכן תביא לשיפור המצב בעסק – יש כמה מהלכים, שאם עושים אותם נכון,
אפשר למדוד את התוצאות בסוף השנה.
תכנון לוקח בחשבון מהלכים שניתן מראש לצפות את התוצאות.
אבל! החכמה היא לתכנן גם את הסיכונים ומה שלא צפוי.

איך לייצר תכנית עבודה – שתגדיל את ההכנסות, תראה צמיחה בכמות הלקוחות, תשפר את המאזן התזרימי בעסק?
בזה נעסוק במפגש הוובינר שיתקיים ביום שני 12/12/2022 שעה 10:00

נכיר את השיטות והכללים ומיד נצלול ליישום ולתרגול.
בלי מילים מיותרות ובלי הבטחות ריקות.
תביאו אתכם את רשימת היעדים שתרצו לקדם במהלך 2023
ויחד נתכנן את הדרך להגשמתם.

נעים להכיר

שלום, שמי ענת יגורי, מייצרת פתרונות לניהול מניב רווחים – בדיוק לעסק שלך. לאחר 27 שנים בתפקידי ניהול בכירים במגוון גדול של מגזרים במשק הישראלי, יצאתי לעצמאות כלכלית וב – 2009 פתחתי את מרחב ההדרכות לבעלי עסקים – תחת השם : פתרונות לניהול מניב רווחים, בדיוק לעסק שלך.

בעזרת שיטות הדרכה ייחודיות, נוחות ליישום ולתפעול, המבוססות על לימודי הניהול והשיווק שרכשתי ובעיקר בזכות ניסיוני והיכרותי עם קשת מאוד רחבה ומגוונת של מקצועות – זוכים בעלי העסקים אותם אני מלווה, למעטפת של פתרונות בהתאמה למצב בו נמצא העסק שלהם וליעדים והמטרות אליהם הוא מכוון.

ענת יגורי - מובילה עסקים להצלחה

בטח שאלת את עצמך...

לתכנן הכנסות, זו הדרך היחידה שבעזרת כן אפשר לשלוט בתוצאה.
נגיד שנסמן יעד הכנסות של 20,000 ש"ח בחודש. צמיחה של 10% מחודש מקביל בשנה שעברה.
כדי ש: 15,000 יכסו את ההוצאות (קבועות ומשתנות) + 2,500 יכסו הוצאות ישירות (מלאי/שיווק וקד"מ/וכדומה)+ 2,500 ש"ח רווח תפעולי.
עכשיו נחליט איזה מוצר או שירות בעסק נמקד את מאמצי המכירות. מאותו מוצר נצפה לאחוז ההכנסות הגדול ביותר באותו חודש.. נייצר תכנית שיווק ומכירות  – נתמיד לעקוב אחריה (בלי סטיות ושינויים) ונוכל לראות אם אכן עמדנו או התקרבנו ליעד…

את תכנית העבודה שלך יצרת כשלקחת בחשבון כמה מדדים חשובים כמו:
מועדים עם ביקושי שיא למוצרים שלך | מועדים למבצעים יזומים | קידום מוגבר של מוצרים עם ביקוש גבוה שיעזרו למכירות גם של מוצרים "חלשים" יותר וכן הלאה…
לכל מאמץ שיווקי שיעשה, תוצמד מעטפת שירותית שתעלה את הערך הנתפס עם רכישה דווקא מהעסק שלך.
ורק אז תציב יעד צמיחה לתכנית העבודה.
במצב כזה, המתחרים ילחצו  ממך ולא להיפך…

תכנית עבודה מבוססת על מספר מהלכים שנעשה לפני שנציב את היעד על האקסל.
זאת אומרת שבמצב בו "משהו" נתקע/לא מגיב כמו שציפינו, יש לנו מערך שלם לבדוק איפה הגורם למעצור.
אם מצאנו אותו – נתקן
אם לא מצאנו, נרכיב מסלול חדש – אבל שיענה לאותו יעד.
למשל: היעד גיוס של 5 לקוחות חדשים לרבעון.
נרכיב מסלול גיוס שמתמקד המוצר אחד בלבד
נבנה משפך שיווק ומכירות עם תוכן רלוונטי לאותו קהל שצריך את המוצר הספציפי.
ואז, אם רואים שעשינו הכל נכון ועדיין אין תוצאות, כנראה שיש פער בין מה שחשבנו כמוצר מבוקש לבין מה שהלקוחות באמת מחפשים…
מנתחים מחדש את התכונות והצרכים של קהלי היעד ומציעים להם מוצר מותאם לביקוש שלהם.




 

הוובינר יתחיל עוד:

ימים
שעות
דקות
שניות

ענת, שמרי לי מקום בוובינר