חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך כן נכון לתמחר מוצר או שירות?

איך לתמחר נכון מוצר או שירות

תוכן עניינים

נתחיל מזה, שהקוד לתמחור נכון מבטיח רווח מכל מכירה. אז פתחו קובץ אקסל ותתחילו לתכנן תמחור נכון ולהרוויח מהמכירות: שלב ראשון:  נסחו את המוצר'/שירות כפי שהוא מוצע בגרסתו הסופית למכירה. (עד 40 מילים) לדוגמא 1: בניית אתר סחר מקוון עד 10 דפים בשפה אחת. לדוגמא 2: תכנית לווי לעסקים. 15 מפגשים. מחוייבות לתוצאות לדוגמא 3: עוגה בהזמנה אישית, כולל עיצוב וחומרי קישוט. או לחילופין –  קילו מאפים בתפזורת לקנייה מהמדף. שלב שני: נמקו מה התועלות של המוצר/שירות הזה עבור העסק שלכם. כמו: חשיפה לקהלים חדשים מענה לביקושים גבוהים בשוק בו אתם פועלים יצירת בידול מול המתחרים נמקו את הצורך בסעיפים – לא סיפור. כל צורך שתציינו תפרטו בקצרה, עד 20 מילים. שלב שלישי: צרו טבלה קטנה בתוך קובץ התמחור, כדי לתאר לאיזה קהלי יעד המוצר/שירות הזה רלוונטי. לכל מוצר/שירות מהעסק שלכם חייבים להיות לפחות 3 קהלי יעד שונים או צורות מכירה שונות. כן, זה סעיף קצת מורכב – אבל חיוני. לדוגמא ניקח את בונה האתרים אז קהל יעד ראשון יהיו עסקים וחברות מענף מסויים (למקד את התוכן השיווקי לאותו ענף) קהל יעד שני יהיה הקמת אתר מקביל לאתר קיים רק בשפה נוספת קהל יעד שלישי יהיה לקוחות חוזרים. מי שכבר הקימו אתר בסוכנות וצריכים אתר נוסף/חדש. לכל קהל יעד יש להצמיד מקבץ תכונות וצרכים מאפיינים שלו. שלב רביעי: צרו טבלה חדשה והכניסו את כל רכיבי עלות המוצר/שירות. לזכור גם את עלויות הפיתוח, עלויות השיווק והפרסום, עלויות שעות פגישות וכו סכמו את סך כל העלויות. הוסיפו 10% לבלתי צפוי. לסכום שהתקבל הוסיפו את אחוז הרווח הרצוי לכם.  אחוז הרווח הרצוי יותאם לכל קהל יעד. סה"כ הסכומים שהתקבלו – הם מחירי המכירה למוצר/שירות. חשוב לדעת: הנחות ומבצעים מותר לעשות רק מסעיף הרווח. עכשיו הבנתם למה  הקוד לתמחור נכון מבטיח רווח מכל מכירה. אבל, ויש אבל גדול – חייבים לעבור לפי הסדר את כל השלבים. כל ניסיון לקצר תהליכים/לחשב בראש/לקבוע תו מחיר כמו כולם – ישבש את התוצאה הרצויה. כדאי לך להכיר את תכנית הליווי יחד לצמיחה ורווחיות של העסק שלך. לחלץ את העסק מסכנת קריסה להבראה ותזרים מאוזן

תוכן עניינים

תוכניות הליווי שלנו

קורסים דיגיטלים

חייגו 054-3110845 או
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

עקבו אחריי

הפופולריים ביותר

יש לך שאלה או אתגר קשה לפיצוח, בנוגע לעסק שלך?
קבל ממני, במתנה, 30 דק' של פגישת ייעוץ והכוונה.
בדיוק לעסק שלך

יגורי