חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ימי עיון למנהלי צוותים/מחלקות/אגפים בארגונים

בכל ההדרכות וסדנאות הלמידה מושם דגש על דרכי היישום.

כל משתתף מקבל חוברת עבודה עם מערכים לתרגול ומתודות למידה.

כדי להבטיח שישמר עיקרון הרלוונטיות של תכנית ההדרכה, יוצגו דוגמאות ו"סיפורי מקרה" מעולם התוכן של הארגון הספציפי בו מתבצעת ההדרכה.

סדנא בנושא צמתי הצלחה כמקור כוח למימוש יעדים ומשימות. 4 ש"א

מפגש העצמה, סופר חוויתי ומרגש, בו כל משתתף זוכה לאתר ולדייק את מקורות היכולות שלו מתוך ערכים ותכונות שגיבש לאורך שנות חייו. מטרת הסדנא: לשפר את איכות התוצאות והעמידה ביעדים שעליהם מופקד הצוות שבתחום אחריותו. תוצאות בסוף מפגש "צמתי הצלחה":
  • זהות אישית ומקצועית מגובשת
  • עיצוב ערכים ותכונות אישיים שמשמשים כמשאב לשיפור ותחזוק איכות התפקוד בתחום המקצועי
  • דיאלוג פנימי של המשתתף לרענון היכולות האישיות ומתן ביטוי של התובנות, בשגרת העבודה
  • יכולת גבוה יותר להניע את הכפיפים מתוך מנהיגות ושפה מדויקת

סדנא בנושא תכנון מוקדם והתנהלות למטרה. 4 ש"א

הדרכה יישומית שבמהלכה נרכשים אמצעים ותובנות לשיפור היעילות והאפקטיביות של המשתתף בתהליכי הניהול וההתנהלות שבתחום אחריותו. מטרת ההדרכה: לייצר סביבת עבודה ששומרת על רוח חיובית, יעילה ואפקטיבית, שתגדיל את התוצרים והתוצאות בתחום הניהול עליו הוא מופקד. תוצאות בסוף הסדנא ל"תכנון מוקדם והתנהלות למטרה":
  • שיטות ואמצעים לעבודה יעילה ואפקטיבית
  • נוסחה/מודל של תרשים זרימה להתנהלות איכותית משלב קבלת המשימה ועד לגמר ביצוע
  • מבנה הירארכי מגובש של הכפיפים שבאמצעותו יתבצעו המשימות באופן יעיל יותר ויושגו תוצאות גבוהות יותר
  • מארז תשתיות, טפסים לעדכון ודיווח, לביסוס ערוצים לתקשורת אפקטיבית בתחומי המחלקה/הצוות/אגף שיבטיח שקיפות וימנע קצרים ואי הבנות בהתנהלות והעבודה היומיומית

סדנא בנושא ניהול זמן מיטבי. 4 ש"א

הנחייה מעשית לשכלול כישורי ההתנהלות של המשתתפים במרחב התעסוקתי בו הם פועלים, בדגש על מיצוי היכולות האישיות בהתאמה לתכנית העבודה והיעדים בהם נדרשים המשתתפים לעמוד. מטרת הסדנא: לחזק את כישורי התעדוף ולעמוד במשימות והיעדים כפי שנקבעו מראש, תוך שמירה על אווירה יצרנית ויצירתית בקרב הכפיפים של המנהל. תוצאות בסוף הסדנא ל"ניהול זמן מיטבי"
  • הכרת השיטה לתכנון וניהול זמן שתבטיח עמידה ביעדים וסנכרון עם לו"ז של עמיתים וכפיפים בארגון
  • תרגול עיקרון ה- 60 /40 , הנוסחה לתכנון סדר יום שמשאירה מקום גם ל"בלתי מתוכנן" להשתלב בצורה חלקה ורכה כחלק משגרת יום העבודה וגם בשאר תחומי החיים
  • עושים סוף לדחיינות ולסחבת, בעזרת  כלי ניהול פשוטים וידידותיים למשתמש

מי אני, ולמה כדאי לך ללמוד ממני?

New_Movie_(2)Movie_Snapshot-Profileמדריכה ומלווה בעלי עסקים – לביסוס שיטות ניהול והרגלי עבודה איכותיים במרחב העסקי. לאחר 27 שנים בתפקידי ניהול בכירים במגוון גדול של מגזרים במשק הישראלי, יצאתי לעצמאות כלכלית וב – 2009 פתחתי את מרחב ההדרכות לבעלי עסקים – תחת השם: פתרונות לניהול מניב רווחים – בדיוק לעסק שלך. בעזרת שיטות הדרכה ייחודיות, נוחות ליישום ולתפעול, המבוססות על לימודי הניהול והשיווק שרכשתי ובעיקר בזכות ניסיוני והיכרותי עם קשת מאוד רחבה ומגוונת של מקצועות – זוכים בעלי העסקים אותם אני מלווה, למעטפת של פתרונות בהתאמה למצב בו נמצא העסק שלהם וליעדים והמטרות אליהם הוא מכוון. אני מזמינה גם אותך – להצטרף למאות בעלי העסקים שלוקחים אחריות ומתחייבים לשיפור איכות עבודת הניהול ומגיעים לתוצאות עסקיות ברמה הטובה ביותר כפי שהם ראויים לה.

הזמנת יום העיון לארגון שלך

כדי לאפשר לעובדים שלך יום חווייתי וכדי לשפר את איכות התוצאות בארגון שלך, יש לצור איתי קשר במייל: anat@anatyaguri.co.il או להתקשר: 054-3110845 ענת יגורי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *