חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ימי עיון, לנציגי מחלקות שירות לקוחות ומכירות בארגונים

סדנא בנושא הצגה עצמית שירות ומכירות. 4 ש"א

מפגש דינמי, עשיר בידע ותרגילים למיצוי מיטבי של 60 השניות הראשונות למפגש בין נציג הארגון ללקוחות.

מטרת הסדנא:
ללמוד וליישם את מה שצריך לדעת ולעשות, כדי שכבר מהשניות הראשונות של המפגש בין נציג המכירות או השרות מטעם הארגון לבין הלקוח הפוטנציאלי והלקוח החוזר, יתקיים דיאלוג מקרב שיניע לפעולה הרצויה מטעם הארגון ולשביעות רצון הלקוח.
תוצאות בסוף הסדנא ל"הצגה עצמית"

  • יכולת לנהל ולשלוט בשלב הראשון של מפגש מול הלקוח
  • ידע מעשי להעביר את המסר העיקרי כבר בשניות הראשונות למפגש
  • אמצעים לשלב בהרמוניה בין שפת הגוף למסרים המילוליים
  • טיפים משמעותיים בנושא שימוש נכון בעזרת לבוש, בישום ואביזרים

סדנא בנושא ניהול זמן מיטבי. 4 ש"א

מפגש הדרכה מעשית לניצול נכון של משאב הזמן במרחב התעסוקתי. בדגש על מיצוי היכולות האישיות בהתאמה לתכנית העבודה והיעדים בהם נדרשים המשתתפים לעמוד.
מטרת הסדנא:
לאמץ הרגלי עבודה יעלים שיעזרו לכל משתתף להשיג את יעדי המכירות ושרות הלקוחות כפי שנקבעו בתכנית העבודה.

תוצאות בסוף הסדנא ל"ניהול זמן מיטבי"

  • יכולת לתכנן את סדר המשימות היומיות/שבועיות/חודשיות לפי קדימויות שיעזרו למשתתף להגיע לתוצאות שנקבעו לו
  • עצמאות גדולה יותר תוך לקיחת אחריות בהתנהלות בסביבת העבודה, מזעור התלות במשובים והנחיות מצד האחראיים – מה שמבטיח אוירה של אמון ומחויבות הדדיים ברמה גבוה יותר

סדנא בנושא צמתי הצלחה (מתכונת העשרה). 4 ש"א

מפגש העצמה, סופר חוויתי ומרגש, בו כל משתתף זוכה לאתר ולדייק את מקורות היכולות האישיות שלו מתוך ערכים ותכונות שגיבש לאורך שנות חייו.
מטרת הסדנא:
לשפר את איכות התוצאות והעמידה ביעדים שעליהם הוא מופקד
תוצאות בסוף מפגש "צמתי הצלחה":

  • זהות אישית ומקצועית מגובשת
  • עיצוב ערכים ותכונות אישיים שמשמשים כמשאב לשיפור ותחזוק איכות התפקוד בתחום המקצועי
  • דיאלוג פנימי של המשתתף לרענון היכולות האישיות ומתן ביטוי של התובנות, בשגרת העבודה
  • יכולת גבוה יותר לעמידה באתגרים ויעדים מקצועיים

מי אני, ולמה כדאי לך ללמוד ממני?

New_Movie_(2)Movie_Snapshot-Profileמדריכה ומלווה בעלי עסקים – לביסוס שיטות ניהול והרגלי עבודה איכותיים במרחב העסקי.
לאחר 27 שנים בתפקידי ניהול בכירים במגוון גדול של מגזרים במשק הישראלי, יצאתי לעצמאות כלכלית וב – 2009 פתחתי את מרחב ההדרכות לבעלי עסקים – תחת השם: פתרונות לניהול מניב רווחים – בדיוק לעסק שלך.
בעזרת שיטות הדרכה ייחודיות, נוחות ליישום ולתפעול, המבוססות על לימודי הניהול והשיווק שרכשתי ובעיקר בזכות ניסיוני והיכרותי עם קשת מאוד רחבה ומגוונת של מקצועות – זוכים בעלי העסקים אותם אני מלווה, למעטפת של פתרונות בהתאמה למצב בו נמצא העסק שלהם וליעדים והמטרות
אליהם הוא מכוון.
אני מזמינה גם אותך – להצטרף למאות בעלי העסקים שלוקחים אחריות ומתחייבים לשיפור איכות עבודת הניהול ומגיעים לתוצאות עסקיות ברמה הטובה ביותר
כפי שהם ראויים לה.

הזמנת יום העיון לארגון שלך

כדי לאפשר לעובדים שלך יום חווייתי וכדי לשפר את איכות התוצאות בארגון שלך,
יש לצור איתי קשר במייל: anat@anatyaguri.co.il
או להתקשר: 054-3110845

ענת יגורי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *