חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איפה כן נמצא קהל היעד הרווחי לעסק שלך?

איפה כן נמצא קהל היעד הרווחי לעסק שלך?

תוכן עניינים

קהל יעד רווחי, זה אותו קהל לקוחות שאכן מגלה ביקושים לידע ולמוצרים/שירותים שהעסק שלך מציע. את  קהל היעד הנכון לעסק שלך תוכל למצוא בעזרת מענה חיובי לשאלות המפתח הבאות: 1. האם המוצר/שירות שהעסק שלך מציע, הוא בגרסה הכי מתקדמת בענף שלך? כי הרלוונטיות/העדכניות היא קוד בסיסי לביקושים ומכירות במאה ה 21. 2. האם הפניה שלך לקהל היעד מתייחסת לתכונות ולצרכים שלו? הלקוחות מחפשים תשובות ממוקדות ומאוד ברורות לשאלה "מה יצא לי מזה" או "למה אני צריך דווקא את זה" 3. האם המעטפת השירותית, כלומר הנגשת המוצר/שירות ללקוח עומדת בסטנדרטים שמתמודדים עם התחרות בענף שלך? לפעמים כל מה שחסר  כדי שיעדיפו לקנות מהעסק שלך זה בכלל קשור באריזה או איש שירות או כל פיתרון שישלים את הקניה. משהו שלא קשור למוצר/שירות בכלל. 4. האם השיווק והמכירות בעסק שלך ניתנים לחשיפה ו/או רכישה גם ב On Line? רוב הלקוחות מקבלים החלטות גם מחוץ לשעות הפעילות המקובלות. אם לא ניתן למצוא את המוצרים/שירותים של העסק שלך ברחבי האינטרנט ואין לך מערכת לשימור לקוחות בדיוור אלקטרוני ישיר אליהם, רוב הסיכויים שיעברו למתחרים, שכן זמינים ברשת. לקוח רווחי, זה לקוח שישלם את המחיר שתדרוש, בתנאי שיחווה תועלת וערך שהם מעבר למוצר/שירות המוצעים לו. למה קראתי לו קהל יעד רווחי? משום שיש עלויות רבות שצריך להשקיע כדי לייצר הכנסות ממכירות. אז אם כבר להשקיע, לפחות שנדע שיהיה מי שיקנה מאיתנו ונוכל לכסות את כל העלויות ועוד תישאר שורת רווח נאה מכל עסקה. המאמץ לשמר עסק רלוונטי ומבוקש, מחייב אותנו בעלי העסקים לבחון את מגוון המוצרים/השירותים המוצעים על ידינו, ועד כמה הם נותנים מענה לביקושים של קהלי היעד בענף שבו אנו פועלים. כדאי לך להכיר את תכנית הליווי יחד לצמיחה ורווחיות של העסק שלך. לחלץ את העסק מסכנת קריסה להבראה ותזרים מאוזן

תוכן עניינים

תוכניות הליווי שלנו

קורסים דיגיטלים

חייגו 054-3110845 או
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

עקבו אחריי

הפופולריים ביותר

יש לך שאלה או אתגר קשה לפיצוח, בנוגע לעסק שלך?
קבל ממני, במתנה, 30 דק' של פגישת ייעוץ והכוונה.
בדיוק לעסק שלך

יגורי