ככה זה התחיל:
אני: הלו?
שיחה: שלום, ענת?
אני: כן
שיחה: מדברת ריטה מחברת נטל"י
אני מתקשרת לשאול, מה שלום ההורים**? הכל בסדר?
אני: ?
שיחה: למה את שותקת? רק רציתי…
כאן כבר ניתקתי וככה הסתיימה לה עוד "שיחת מכירה"
האמת, ריטה (שם מושאל לכל הטלפנים שזו פרנסתם) לא אשמה.
היא רוצה להתפרנס.
החברה, שעבורה היא מבצעת את השיחות – קנתה רשימות, לא חוקיות – אגב, של אנשי קשר ומשם הסיפור ידוע…
איך זה קשור אלינו בעלי העסקים והחברות?
ועוד איך קשור!
הפיתוי, בלרכוש רשימת לידים/כתובות מייל/אנשי קשר, הוא גדול.
בבת אחת נוצר מאגר מכובד של לקוחות פוטנציאליים, שיזרימו פעילות ותקווה גדולה שיצאו מזה גם כמה מכירות.
מאז דצמבר 2008 חוק הספאם אוסר על פעולות מסוג זה – בכל ערוצי המידיות, כולל שיתופי לידים בין עמיתים.
כיום, 2018, הפנייה ללקוחות אקראיים – לא יעילה ולכן מאוד יקרה.
אין קיצורי דרך!
רוצים לקוחות? תשקיעו בעסק שלכם!
תרכיבו סל מוצרים/שירותים מעודכן
תמפו מוצרים/שירותים שיש להם ביקושים גבוהים
תנתחו את ערוצי החשיפה והפרסום שמתאימים לקהלי היעד
תייצרו תכנית פעולה, עם יעדים מדידים ותמחור נכון
תקבעו תקציבי שיווק שיביאו מספיק לקוחות וגם ייצרו הגדלה ברווחיות של העסק
בקיצור, תתחילו לתכנן, לנהל ולהרוויח.
כדי לשמור על עסק יציב רווחי ורלוונטי נדרש מאיתנו להתמסר למאמצי ניהול איכותיים בעסק.
היום יותר מאי פעם אין מקום לאלתורים והערכות *על בערך*
תכנית הלווי העסקי הממוקד, נועדה לקדם את העסק שלך ולהתאימו לתנאי השוק של כאן ועכשיו.
3 שבועות ומתחילים ליהנות מתוצאות של צמיחה ורווחיות. כל הפרטים בלחיצה על הקישור
http://pages.anatyaguri.co.il/3weeksmentoring
או שאפשר להתקשר אלי 054-311-0845
בברכת עסקים טובים לכולנו,
שלכם
ענת יגורי
** ההורים הפרטיים שלי, אגב, אחד כבר ז"ל 18 שנים! והשניה חזקה בריאה ומאושרת. (עוד ליד ריק לחברת נטל"י)