חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה יעלה לעסק שלך להגדיל את מחזור ההכנסות?

תוכן עניינים

מהלך של הגדלת מחזורי ההכנסות בעסק, הוא אתגר חיובי שכל הזמן צריך לשאוף אליו.
בשוטף, מכוונים להגדלת המכירות מתוך ההיצע הקיים. השיווק דואג להביא לקוחות חדשים ולשמר את הקיימים – ולשם כך מקצים תקציבי שיווק שנתיים.
בהרכבת תכנית העבודה הרבעונית, מייעדים את תקציבי השיווק לכל מוצר או שירות, שמיועד להשפיע באותה תקופה על הגידול במחזורי ההכנסות.
עד כאן על הגדלת המחזורים – בשוטף
האתגר המשמעותי יותר, לפיצוח הגדלת מחזורי ההכנסות הוא כשמכוונים לצמיחה שמעל 15% בראייה שנתית.
אז נדרשת עבודת תכנון יותר מדויקת וקפדנית.
בתכל'ס, כלל האצבע אומר 1:3. שזה – לכל 1 ₪  הוצאה תדאג לייצר החזר של 3 ₪ .
הבעיה עם כללי אצבע, שהם כלליים מדי. לא באמת לוקחים בחשבון הוצאות בלתי צפויות, שינויים שצריך לעשות תוך כדי תנועה וכדומה.

אז נעשה קצת סדר:

*   יעד גידול המחזור, נועד כדי להגדיל  את הרווחים.
הרי לא עושים מהלך עסקי כדי לנפח סתם מחזורים. הכוונה היא בסופו של דבר שהעסק  יצמח   וירוויח יותר. ובמונח רווח הכוונה – הכנסה פנויה, שנותרת בעסק לאחר החזר כל ההוצאות  ותשלומי המיסים.

הגדלת מחזור ההכנסות, מייצרת באופן טבעי גם את הגדלת מחזור ההוצאות.
בעסק אחד זה יתבטא בהגדלת המלאי, אצל אחר בתגבור בכוח אדם או אפילו הכנסת מוצרים  חדשים לעסק  ויש להיערך לכך על כל המשתמע.

* מה יעזור לגידול במחזור ההכנסות?
פניה לקהלים חדשים? הוספה של מוצרים או שירותים למגוון הקיים? שיתופי פעולה עם עסקים מתאימים?
כל עסק מאתר את פוטנציאל הצמיחה המתאים ביותר עברו כדי שהמהלך יניב את התוצאות הרצויות לו.

הכי חשוב שכבעלי עסקים, נבין שאין קיצורי דרך.
לכל פעולה בעסק יש מייד השלכות והשפעות על מצבו הפיננסי והתפעולי.

כדי לשפר את התוצאות העסקיות, ליהנות מעסק יציב ורווחי, מזמינה אותך להכיר את התכנית לפיתוח עסקי בתנאי תחרות ואתגרים של המשק. תוך 15 שבועות תראה תוצאות של צמיחה ורווחיות. כל הפרטים בלחיצה על הקישור:
http://pages.anatyaguri.co.il/Business-Development

תוכן עניינים

תוכניות הליווי שלנו

קורסים דיגיטלים

חייגו 054-3110845 או
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

עקבו אחריי

הפופולריים ביותר