יש מוטו שחוזר על עצמו במגוון של מסרים שיווקיים מכל מני תחומים.
"הלקוחות המתאימים לך ולעסק שלך"
יגיעו אליך "הלקוחות המתאימים לך ולעסק שלך"
תעבוד רק עם "הלקוחות המתאימים לך ולעסק שלך"
תפגוש את "הלקוחות המתאימים לך ולעסק שלך"
מי הם? איפה הם? מתי ואיך יגיעו אלי או איך אני אגיע אליהם?
ומי קבע מה זה בכלל "הלקוחות המתאימים לך ולעסק שלך"?
אז נעשה סדר בדברים:
אפיון קהל היעד/לקוחות שייך לתחום הניהול הכללי של העסק והדרך להגיע ולפנות לקהלי היעד עוברת תהליך והתאמה בתחום ניהול השיווק.
לא משנה באיזה שלב נמצא העסק שלך עכשיו, בכל שלב – עם כל מוצר או שירות שמוצעים ללקוחות, נדרשת ממך עבודת ניהול מקדימה של בחינת התאמה בין המוצר/שירות לסוגי קהלי יעד.
ישנם מדדים של בדיקה שמשותפים לכול העסקים:
קרבה גיאוגרפית, רמת חיים (הכנסה), סגנון חיים/תרבות צריכה, מגמות ביקוש והיצע (תחרות), גיל המשתמשים וכד'
וישנם מדדים ייחודיים של בדיקה בהתאם לאופי העסק, המוצר/שירות והמעטפת השירותית בה מוצע המוצר/שירות ללקוחות:
פילוחים כמו אוהבי חידושים טכנולוגיים, עוסקים בתחביבים רלוונטיים, מכירה בשילוח בכל העולם פריקים של מוצרי בריאות, טיפוח פנים וגוף, עסקים שרוצים לשפר את איכות הניהול בעסק שלהם ועוד אין סוף לדוגמאות…
השורה התחתונה – כל התשובות לשאלות שהעלתי בתחילת המסר נמצאות אצלך.
עכשיו כשהבנת איך לפרוס את המאפיינים ואיך להגדיר את המוצרים והשירותים מהעסק שלך, קל יותר להגיע לתשובות האמיתיות והבדוקות.
כי "הלקוחות המתאימים לך ולעסק שלך" צריכים אותך ואת העסק שלך וזה באחריותך להגיע לידיעתם ולהבאים אליך.
כדאי לך להכיר את תכנית הליווי יחד לצמיחה ורווחיות של העסק שלך.
לחלץ את העסק מסכנת קריסה להבראה ותזרים מאוזן.