חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

6 טיפים קריטיים לניהול העסק שלך

תוכן עניינים

הנה 6 טיפים קריטיים לניהול העסק שלך, במטרה לנהל עסק שעובד במינימום השקעה ובמקסימום תוצאות ורווחים.


ImagesPost1aחסכו זמן וכסף בכל פעולה שאתם עושים, על ידי כך שתרכיבו תרחיש רצוי, שתכננתם מראש.

לא רק תמונה כללית אלא תציבו לפחות 3 תחנות ביניים כולל רשימת משימות שתעברו בדרך עד להשלמת כל המהלכים.

רק תכנון מוקדם, גם של פעולות פשוטות וקצרות טווח, יעזור לכם להגיע אל היעד הסופי באופן יעיל, שחוסך משאבים של זמן וכסף.

.

.


ImagesPost1bהימנעו מהפסדים כשאתם מתמחרים, כי זה מה שקורה כשמחשבים בראש, בערך או כמו המתחרים.

כדי להיות בטוחים שהמחיר שנקבתם יהיה רווחי, תוודאו שכללתם את כל מרכיבי העלות הישירה של המוצר + חלק יחסי של ההוצאות הקבועות.
לסכום שקיבלתם תוסיפו לפחות 10% כהוצאות בלתי צפויות.
לסכום שקיבלתם עכשיו תוסיפו את % הרווח הרצויים לכם.

יצא יקר לדעתכם? פוחדים שלא יקנו מכם?כדאי שתבינו, תמחור מוצר הוא ממש לא רק שורת המחיר הסופי ללקוח.


ImagesPost1c

הרחיקו תסכולים מפגישות עבודה ומכירה, בעזרת מהלך מקדים של תיאום ציפיות שתקיימו בתוך העסק לפני הפגישה.

תדמיינו את ההכנות שעשיתם לפני יציאה לדייט ראשון.
תכננתם מה תגידו, מה תלבשו, איזה בושם תתיזו, מה כן תאכלו וממה כדאי להימנע.עכשיו תעשו בדיוק אותו דבר רק בהתאמה לדייט עסקי.
מה אתם רוצים להשיג?  מה הם הקווים האדומים לעסקה?  האם זו פגישה שמתאימה לצרכים של העסק שלכם?
תבדקו על הצד השני, מה הוא מחפש? איך תוכיחו לו שהמוצרים והשירותים שלכם זה בדיוק מה שהוא צריך?

תכנון וסימולציות זה המשחק המקדים להרחיק תסכולים.


גרשו את השחיקה מניסיונות חוזרים ללא מוצא בעזרת בדיקה, מעמיקה, לאיתור החסמים שעוצרים את הזרימה בין מה שיש לכם להציע למה שהלקוחות מחפשים.

האמת, צריך הרבה אומץ ונחישות לעשות את תהליך ההבראה הזה.
לפעמים אפילו נדרשת עזרת מומחה חיצוני.
מה שבטוח שלהמשיך לדפוק את הראש בקיר – יותר כואב גם בראש וגם בכיס.


תחלמו היום ותגשימו מחר, כשתבינו שחלומות מהזירה העסקית, אבל לא רק,.

נועדו להגשמה בדרך רצופה של מעשים מחושבים שצריך לתכנן מראש וביסודיות.
חלקם של המהלכים הוא לטווח המיידי וחלקם לטווח הארוך.

יש חלומות גדולים שבתוכם טמונים חלומות קטנים.

ההגשמה עוברת בדרך של תכנון מוקדם ועשייה בהתמדה ובהתאמה לתכנית.
לא מספיק לרצות, כמו שאמרו לנו כשהיינו ילדים.


תמכרו רק ללקוחות המתאימים לכם, שישלמו את מה שביקשתם, שיחזרו לקניות חוזרות ושימליצו עליכם למכרים שלהם.

מצב כזה ייתכן אחרי שכל מוצר או שירות שלכם יעבור במסלול הבידוק הבא:
פניתם לקהל היעד שיש אצלו ביקוש וצורך, למה שאתם מוכרים.
פיתחתם מוצר או שירות מתוך הכרות עם השוק אליו אתם יוצאים למכירה.  לכל מוצר או שירות "תפרתם" מראש לפחות 3 חליפות של מחיר ותנאי אספקה שייקלו על הבחירות של הלקוחות.

כל אחד מהם יימצא בדיוק את מה שהוא צריך, מבלי שתידרש מכם עוד עבודה והשקעה.

[thrive_leads id='1131']


 

ויש עוד עיקרון מנחה אחד, שכל בעל עסק חייב להכיר:

שורת המחיר הסופי ללקוח  היא סך כל התכונות של העסק שלך
וכדי להגיע לתשובה המדויקת צרפתי כמה שאלות מנחות

מה יודעים, היום, על העסק שלך?
למה לקנות דווקא ממך?
כמה שווים הידע והניסיון המקצועי שלך?
איזה ערך מוסף מקבל מי שסוגר איתך עסקה?
איך הגעת למחיר שהצמדת למוצר או השירות שלך?

על כל השאלות האלו ועד לקביעת המחיר הסופי ללקוח,
נוכל לענות יחד במפגש 1:1 בתוכנית ליווי עסקי והדרכה קצרה.
כל הפרטים בלחיצה כאן.

תוכן עניינים

תוכניות הליווי שלנו

קורסים דיגיטלים

חייגו 054-3110845 או
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

עקבו אחריי

הפופולריים ביותר