חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה כן חשוב ללמוד מיועץ?

למה כן חשוב ללמוד מיועץ?

תוכן עניינים

תכל'ס? כל מה שאנחנו רוצים לשפר בתחומים שונים בעסק שלנו, יועץ מתאים יביא מענה.
  1. וודאו שהיועץ מקפיד להציע פתרונות. פחות הצפה של הבעיות/הכאבים/הצרכים.
  2. וודאו שהיועץ מבין בתחום שלטובתו שכרתם את שירותיו. היועץ לא צריך להבין בעסק שלכם, אלא להביא חידוש לדרך שתקדם את הידע ושיפור הביצועים בתחום המסוים. לדוגמא: יועץ לשיטות תמחור – ידע לסייע לכם לתמחר כל מוצר או שירות בעסק. כי מדובר בשיטה/קוד שתקף לכלל המגזרים והענפים במשק.
  3. יועץ טוב ומקצועי, יביא איתו מתודולוגיה ושיטות ליישום שגם אחרי שיצא מהלווי, תוכלו להמשיך להתנהל בדרך החדשה שלמדתם ממנו.
  4. בעזרת עבודה משותפת עם היועץ תגיעו לשיפור בתמונת התוצאות בתחום שבו טיפלתם. אגב, כדאי לוודא שהיועץ אכן מוכן להתחייב לכך.
בישראל של שנת 2022, תפקידם של היועצים המקצועיים  תופס מקום חשוב, בעיקר בקרב עסקים שמכוונים לצמיחה ופריצה לשווקים וקהלים חדשים או בפיתוח של מוצרים ושירותים חדשים. אפילו הבנקים וחברות האשראי מתנים את בקשות ההלוואה והסדרי המימון השונים שהם מציעים ללקוחות העסקיים – בכך שבעלי העסקים והחברות ילוו בתהליך עם יועץ. ללמוד מיועץ מתאים, חוסך זמן וכסף ובעיקר יכול למנוע טעויות שעלולות להיות יקרות ומסוכנות. כדאי לך להכיר את תכנית הליווי יחד לצמיחה ורווחיות של העסק שלך. לחלץ את העסק מסכנת קריסה להבראה ותזרים מאוזן

האזינו לפודקסט בו התארחתי:

תוכן עניינים

תוכניות הליווי שלנו

קורסים דיגיטלים

חייגו 054-3110845 או
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

עקבו אחריי

הפופולריים ביותר

יש לך שאלה או אתגר קשה לפיצוח, בנוגע לעסק שלך?
קבל ממני, במתנה, 30 דק' של פגישת ייעוץ והכוונה.
בדיוק לעסק שלך

יגורי