חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה כן לעשות, כשההוצאות גדולות מההכנסות בעסק?

מה כן לעשות כשההוצאות גדולות מההכנסות בעסק?

תוכן עניינים

קבלו את 4 הפעולות שיעזרו לעסקים שלכם לשמור על יציבות תזרימית ומשם הדרך לצמיחה ורווחיות קרובה יותר.
  1. פותחים טבלה ומכניסים את כל סעיפי ההוצאות של העסק. גם כאלה שלא מוכרות לצרכי מס. כולל הלוואות, הוצאות שיווק ופרסום . ככה מקבלים תמונה מלאה ואמיתית של תזרים ההוצאות ואפשר לתכנן נכון וטוב יותר את מאמצי המכירות, עד להשגת האיזון המבורך.
  2. פעמיים בחודש, עדיף ב 10 לחודש וב 27 לאותו חודש – מעדכנים את הנתונים שנצברים. הנוהל הזה מבטיח ששום חשבונית לא תלך לאיבוד. תמונת הוצאות עדכנית מונעת הוצאות שניתן לדחות.
  3. קובעים 3 תאריכים שרק בהם יוצאים תשלומים מתוך העסק לעובדים ולספקים השונים. שיטת ניהול ההוצאות בסדר הזה מבטיחה שתצמידו את ההוצאות למועדים בהם צפויות להיכנס גם ההכנסות מעסקאות.
  4. קובעים לכל עסקה תנאי תשלום, ככה שמועדי צפי ההכנסות והסכומים יהיו לנגד העיניים. כמובן, לא לשכוח לבצע מעקב גבייה בהתאם. ראו סעיף 3.
אתגר יצירת נקודת איזון בתזרים הכנסות / הוצאות, קיים בכל עסק מכל סדר גודל ובכל ענף בארץ ובעולם. אמנם העסקים שואפים לצמיחה ורווחיות, אבל חשוב להבין שרק עסק יציב מבחינה תזרימית יכול להתקדם לשלב הבא של  צבירת רווחים. אז במקום להתחיל במה לא בסדר/מה לא עובד נכון בעסק תתמקדו במציאת פתרונות לניהול מניב רווחים. כדאי לך להכיר את תכנית הליווי יחד לצמיחה ורווחיות של העסק שלך. לחלץ את העסק מסכנת קריסה להבראה ותזרים מאוזן

האזינו לפודקסט בו התארחתי:

תוכן עניינים

תוכניות הליווי שלנו

קורסים דיגיטלים

חייגו 054-3110845 או
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

עקבו אחריי

הפופולריים ביותר

יש לך שאלה או אתגר קשה לפיצוח, בנוגע לעסק שלך?
קבל ממני, במתנה, 30 דק' של פגישת ייעוץ והכוונה.
בדיוק לעסק שלך

יגורי