חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך נערכים לשינויים בלתי צפויים של מגמות הביקוש?

תוכן עניינים

בכלכלה החדשה – זו שמניעה את גלגלי המהפכה התעשייתית הרביעית, האתגר הכי משמעותי הוא להיות בעל העסק שמוביל מגמה והיוזם של פתרונות ניהול, תמחור ((pricing שיווק ומכירות מתקדמים בתחום המקצועי בו פועל העסק שלך.

מתוך עסקים אותם אני מלווה ב – ייעוץ עסקי (Management Consultant) ריכזתי כיוונים ודוגמאות שימחישו איך בעזרת תכנון וניהול אסטרטגיה של יזמות וחדשנות ניתן להגיב יעיל ואפקטיבי יותר לשינויים במגמות הביקוש:

זמינות ונגישות סביב השעון ללא תלות במיקום הגיאוגרפי של העסק.
שייך לניהול יעיל של תחום התפעול בעסק.

  •  להקים ולנהל פלטפורמה של חנות מכוונת באתר שלך או בפורטל מתמחה בתחומי הידע של העסק שלך, בנוסף לעסק הפיזי הקיים.
  • לייצר טפסים ודוחות אלקטרוניים נגישים למילוי באון ליין, תחסוך ללקוחות שלך זמן ותבטיח שכל המידע הנדרש אכן נאסף.
  • לפתוח תיבות צ'ט ובוטים למענה על שאלות נפוצות, מייעל את איכות המענה ללקוח בכל זמן ומקום.
  • להפיק מערכי שיעור מוסרטים ומוקלטים לפי התקדמות אישית של הלקוח. מהלך שעוזר על קשר רציף של הלקוח מול העסק שלך ושימור נאמנות לקוח. אגב, סרטוני הדרכה, מתאימים כיום לכל סוגי העסקים. 

אלו רק נגיעות בעולם האפשרויות העצום שנפתח.
גם אם עד היום הפתרונות הללו לא היו "מקובלים" בענף שלך – זה הזמן להפתיע.
                              ***********************************

בידול של קו מוצרים שיתמחה ויותאם לקהל יעד מאוד ממוקד.
שייך לתחום ניהול אסטרטגיות השיווק והמכירות.

כמה דוגמאות להמחשה:

  • נגריות ומעצבי ריהוט לבית – מיקוד ופיתוח התמחות בייצור פתרונות נגרות לאוכלוסיות עם מוגבלויות
  • משרד עורכי דין  – התמחות במתן ייעוץ משפטי ממוקד לגיל פרישה.
  • קליניקות ומרכזי טיפול – התמקצעות בטיפולים אלטרנטיביים/משלימים לילדים שסובלים מדחייה חברתית ואלימות ברשתות החברתיות.
  • מעצבי תכשיטים ואביזרי אפנה – עיצוב וייצור קולקציות תכשיטים לקהילת הלהט"בים.

חשוב לזכור: הבידול לא מחליף את השירותים והמוצרים המובילים של העסק, אלא זהו מהלך של פיתוח עסקי מופרד וייחודי שיבטיח את הרלוונטיות והאיתנות של העסק שלך.

                           **********************************

יש כיוון נוסף שמאוד כדאי לבחון אותו עבור העסק שלך:

גיוס לקוחות אסטרטגיים, 
B2B  – ספק חיצוני.
קו מנחה אסטרטגי של מדיניות תכנון וניהול הכספים.

הכיוון הזה לא חדשני בהגדרה, אבל מאוד מומלץ לבחון אותו אם עד היום העסק שלך עבד רק מול לקוחות קצה בלבד – B2C.

  • בתכל'ס זה אומר שהעסק שלך יהיה ספק/קבלן משנה לעסקים אחרים שצריכים את הידע והיכולות של העסק שלך.
  • לקוחות אסטרטגיים מבטיחים חוזים שמשפיעים על יציבות התזרים השוטף ועמידות יותר בטוחה בתקופות שפל.
  • רק חשוב לשמור "לא לשים את כל הביצים בסל אחד" כלומר, כל לקוח אסטרטגי לא יתפוס יותר מ 15% מסך הפעילות של העסק.


חשוב להבין שבעידן הכלכלה החדשה, "זמן התגובה" הוא קריטי לשרידות של העסק ולשמירה על יציבותו ובוודאי משפיע על סיכויי הצמיחה והרווחיות שלו.

כדאי לך להכיר את התוכנית המאצת לשיפור ביצועים,לבעלי עסקים וחברות.
תוצאות מובטחות תוך 15 שבועות בלבד

האזינו לפודקסט בו התארחתי:

תוכן עניינים

תוכניות הליווי שלנו

קורסים דיגיטלים

חייגו 054-3110845 או
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

עקבו אחריי

הפופולריים ביותר