מה נהיה מוכנים לעשות כדי ליהנות מעסק משגשג ומרוויח?
כדי להביא את העסק ליציבות וחוסן כלכלי, שיצליח להתקיים גם בתקופות משבר, אנחנו, בעלי העסקים והעצמאיים עושים המון פעולות. חלקן מוצלחות יותר וחלקן אפילו מזיקות.
העניין הוא שלא משנה באילו פעולות נבחר. כן משנה שנבדוק מה מניע אותנו לבחור דווקא באותן פעולות.
"ככה אני רגיל"
"ככה עושה המתחרה הכי גדול שלי ואצלו זה עובד"
"הלקוחות שלי התרגלו למחירים/למגוון/לשירות 24/7"
"כל שינוי שעשיתי אי פעם רק החמיר את המצב"
אלו סיבות שכולן מייצגות פחד. פחד משינוי, פחד מאי ודאות – מה יהיה אחרי שנעשה שינוי.
מי מבטיח שהשינוי באמת יעשה טוב לעסק?
אם למדנו משהו מאז 2020, זה ששינוי הוא הכרחי. הכרחי כדי להמשיך לקיים עסק, לקיים משפחה וחיי חברה וכדומה.
שינוי מתחיל בצורת חשיבה חלופית שמביאה לעשייה בדרך חדשה.
האומץ לעשות את השינוי, זו ההחלטה הראשונה. אחר כך יבואו הפעולות שיביאו לתוצאות הרצויות.
לתמחר נכון? – שכל מכירה תכסה את כל ההוצאות ותישאר יתרת רווח והלקוחות יחזרו לקנות שוב.
האומץ לחשב את כל ההוצאות זה החלק הקל.
השינוי העמוק קורה כשמבינים שהלקוחות לא קונים את המחיר. הם רוצים שנצדיק את העלות בערך גבוה. שנראה להם שמה שהם בדיוק צריכים זה מה שאנחנו מציעים להם. שנדע לספק להם את הרכישה בהתאמה לתכונות שלהם/להרגלים שלהם/לרצונות שלהם. כדי שזה יקרה נדרש מכל עצמאי ובעל עסק, האומץ להכיר את השוק שהשתנה ולהתארגן בהתאם לכללים החדשים.
לקיים סדר יום רצוף במשימות? – עם ההבטחה שנספיק להשלים את כולן.
בסך הכל צריך יומן וקצת תכנון מוקדם. ואז רואים איך המשימות סוגרות מהלך והפלא קורה – הגעת ליעד שסימנת.
לתכנן את ההכנסות לטווח של 3 חודשים מראש? כן. זה אפשרי.
יוצרים לוח תכנון, גאנט, מחליטים אילו שירותים/מוצרים מתוך העסק מציבים בראש מאמצי הפרסום וקידום המכירות. כשיש מסר עיקרי, אחד, מוביל לכל תקופה מתמקדים בו בשיחות המכירה , בפרסום תוכן שיווקי במידיות הדיגיטליות – לא מתפזרים ולא מאלתרים, הלקוחות הרלוונטיים מתמגנטים מתעניינים ורוכשים.
לשלם הכל בזמן ולכסות את כל ההוצאות החודשיות בעסק? – בלי תשלומים ודחיות מיותרות.
בעזרת תכנון צפי של יעדי ההכנסות, יודעים איך וכמה ניתן לכסות גם את ההוצאות השוטפות.
2 טבלאות, אחת להוצאות הצפויות ואחת להכנסות המתוכננות והתמונה מתבהרת וההחלטות מבטיחות תזרים מאוזן.
למה דווקא אומץ זו התכונה הכי חשובה למי שנכנס לתהליכי הלווי וההדרכה לשיפור התוצאות בעסק? לסמוך על עצמך שלמרות כל השנים שבהם התרגלת לעשות ולפעול בדרך מסוימת ולבחור לעשות תפנית של 180 מעלות – דרושה קודם כל החלטה מאוד אמיצה.
נכון, מאחורי ההחלטה הזו יש הבטחה גדולה לשיפור התמונה בכל תחומי העסק, רווחה כלכלית ובעיקר עשייה שמביאה תוצאות של צמיחה ורווחיות.
אז כשלאומץ מצטרפות גם התמדה ונחישות – מוצאים את הפתרונות שמתאימים בדיוק לעסק שלך.
כדאי לך להכיר את התכנית מואצת לשיפור ביצועים, לבעלי עסקים וחברות
תוצאות מובטחות בתוך 15 שבועות בלבד.