חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אופס, הקמפיין הצליח – ענת יגורי | ליווי עסקי

אופס הקמפיין הצליח

תוכן עניינים

בתכנית ליווי עסקי עם ענת יגורי נתחיל מהסוף: כעצמאיים ובעלי עסקים  – כדי להנות מהישגים ומימושים אליהם כיוונו מההתחלה, אנחנו אמורים להיות מאוד מדויקים במה שאנו מכוונים אליו (בתכנון ובעשייה) אחרת יחול עלינו הביטוי: "תזהר ממה שאתה מייחל לו". ניתפס בלתי ערוכים לתוצאות וגם אם הן מביאות עלינו שפע, מעצם העדר התכנון ייווצר עומס ובלבול, במקרה הטוב.
ברוב המקרים בהם מושגת מטרה, מתפתחות השלכות והשפעות על כל תחומי חיינו.
לצורך הדוגמא:
כבעל עסק או עצמאי, הפקת ויצאת במסע פרסום עבור שירות או מוצר מתוך העסק.
סימנת יעד מכירות בעקבות הקמפיין והנה, הצלחת לעמוד ביעדים שהצבת ואף מעבר לכך.
עד כאן הכל נראה טוב ויפה, נכון?
אבל, ויש כאן אבל, לצורך עמידה ביעדי המכירה, נדרש ממך להשקיע בתהליך השירות והמכירות משאבים מוגברים כדי לעמוד בהצלחה עם  הגידול בביקוש:

  •  משאב ראשון שיש לקחת בחשבון הוא משאב הזמן.
    זמן רב בשירות הלקוחות – פגישות, מענה טלפוני, אריזה, קבלת קהל וכד'.
    זמן להכנת המוצר/שירות שיהיה זמין ללקוחות שפונים.
    הזמן הזה "יבוא על חשבון" שירותים/מוצרים אחרים בעסק שלך. האם נערכת בהתאם?
    זמן זה "יקוזז" מתחומי חיים אחרים (כי יש לנו רק 24 שעות ביממה…) כמו זמני איכות עם משפחה, חברים, תחביבים וכד'. האם דאגת לתאום ציפיות בינך לבין עצמך ועם הנוגעים בדבר?
  • משאב שני שיש לקחת בחשבון הוא המשאב הכספי (פיננסי).
    כדי לממן את מסע הפרסום נדרש תקציב מוגדר. תקציב שנכלל בסעיף ההוצאות.
    עד לשלב שבו ניתן יהיה לסמן גידול בסעיף ההכנסות, נדרש מקור מימון למהלך העסקי הזה.
    האם הכנת את מקור המימון, או שקיבלת החלטה "מהבטן" באופן ספונטני?
    האם לקחת בחשבון ששלב החזר ההשקעה יכול להתעכב או להתארך?
    האם דאגת לכלול במחיר ללקוח את כל מרכיבי העלות (עליות ישירות שנוגעות במוצר /שירות הספציפי ועלויות כלליות של העסק)?
    ניהול ההכנסות, האם יצרת תכנית תחשיב של ניתוב ההכנסות החזר השקעה/ניהול רווחים?

  • משאב שלישי שיש לקחת בחשבון הוא ניהול עובדים וספקים.
    האם זכרת לתאם מול ספקים חיצוניים – הצעות מחיר, לוחות זמנים שיעמדו לזכותך בפרויקט שיצרת.
    האם דאגת לגיוס עובדים זמניים/קבועים שיסייעו לך במהלך הפרויקט. כולל הסכמי שכר ותנאי העסקה.

בפועל ישנם עוד מרכיבים וניואנסים רבים שמומלץ לקחת בחשבון. כל עסק עם המאפיינים שלו.
ההדרכה הזו באה כדי להביא למודעות את החשיבות של התכנון המוקדם לכל יוזמה/פעולה שבעל עסק מבצע.
אגב, הדברים נכונים לכל היקף וסוג של עשייה בתחום העסקי.
עוד אגב אחד,  ניהול נכון מושתת על תכנון מוקדם, קוראים לזה תכנית עבודה (שממנה מרכיבים גם את התכנית העסקית. לא להפך!!!)
תכנית עבודה בראייה חודשית, רבעונית, שנתית ורב שנתית. כשעורכים תכנית עבודה שכולה מורכבת ממשימות ויעדים לפרק הזמן המוגדר מראש – משלבים בין התנהלות בשגרה ויוזמות מיוחדות.


כדאי לך להכיר את תכנית הליווי יחד לצמיחה ורווחיות של העסק שלך.
לחלץ את העסק מסכנת קריסה להבראה ותזרים מאוזן.

תוכן עניינים

תוכניות הליווי שלנו

קורסים דיגיטלים

חייגו 054-3110845 או
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

עקבו אחריי

הפופולריים ביותר