עודף ביקושים בעסק, מסוכן ליציבות, לצמיחה ולרווחיות שלו, בדיוק כמו חוסר ביקושים.
עודף ביקושים, נגרם לרוב כשאין התאמה בין מהלכי שיווק ומכירות שממש הצליחו – לבין יכולת
העסק לקלוט ולטפל בכל הפניות באופן סביר וראוי.
איך להבטיח שיעדי הצמיחה והגדלת הרווחים בעסק אכן יקרו?
התשובה הקצרה – תכנון
התשובה המלאה – לתכנן את יעדי הצמיחה כשלוקחים בחשבון את כל המרכיבים:
* מוצר או שירות מבוקש, אחרי שבדקת שזה המגנט שיביא עוד לקוחות לעסק שלך.
* יכולת עמידה במכלול שירות הלקוחות – מלאי מספיק מאותו מוצר | זמן פנוי ביומן לפגוש לקוחות
לשירות שלך | יכולת שילוח/אספקה בזמן סביר | נציגי שירות לקוחות לתיאומי הפגישות/מענה
לשאלות
* יציאה לשיווק ומכירות, רק אחרי כשכל ההכנות הושלמו, בתוך העסק – התוכן השיווקי ושיחות
המכירה יותאמו לקהלי היעד הרלוונטיים ויציגו את התועלות ברכישה.
* תמיד, אבל תמיד, להכין תכנית גיבוי לכל אחד מתחומי הניהול בעסק – כח אדם לתגבור/ אספקה
מהירה של השלמת ציוד וחומרים/כל מה שהעסק שלך צריך למצב של ביקושים גבוהים.
עוד על תכנון יעדי הצמיחה והרווחיות בעסק שלך, בסרטון המצורף.
רוצה להתייעץ על כיוונים לצמיחה בעסק שלך?
איך להבטיח צמיחה ורווחיות?
איך לתמחר נכון גם את מחיר המכירה וגם לעמוד בכל ההוצאות?
מזמינה אותך לשיחת ייעוץ קצרה במתנה
כאן בקישור משאירים פרטים ואחזור אליך בהקדם.