חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה הסוד לעסק יציב ומאוזן?

כל בעלי העסקים נמצאים בתקשורת רצופה עם בעלי תפקידים שמשלימים חלק מהעשייה עבור העסק שלהם. אצל חלקם אלו בעלי תפקידים בתנאי התקשרות של ריטיינר חודשי, או שכר שעתי, או כל הסדר אחר ואצל חלקם אלו עובדים קבועים בעסק/חברה/ארגון. כדי שההתנהלות בעסק, תהיה גם יעילה וגם אפקטיבית, נוסדים נהלים ושיטות עבודה שנועדו לסייע ולקדם את הפעילות […]

מה הסוד לעסק יציב ומאוזן? Read More »

כשקשה בעסק, למה השיווק מקוצץ ראשון?

את 12 השנים הראשונות לחיי הבוגרים, עברתי כתקציבאית וסופרוויזרית, במשרדי הפרסום המובילים בארץ. בהמשך ניהלתי מחלקות שיווק בכמה חברות וארגונים – שהאחרון ביניהם היה קניון גדול בשרון. מגיל מאוד צעיר, 24 ליתר דיוק, היו באחריותי תקציבי ענק שבעזרתם הייתי אמורה לייצר תוצאות של תנועת לקוחות ערה ומוגברת, שיענו על הצו של הגדלת ההכנסות לאותם גופים

כשקשה בעסק, למה השיווק מקוצץ ראשון? Read More »

איך תחסכו לעסק עד 10% מההוצאות, כבר בחודש הזה?

אף אחד לא אוהב להתעסק עם הניירת בעסק. ימי תשלום המשכורות והמע"מ –  כאב ראש כל פעם מחדש. לזכור להוציא חשבוניות בזמן – לא תמיד מצליח. רישום חייבים וגביה – בדרך כלל זוכרים בראש או על איזה פתק, שגם הוא זרוק. הקבלות מהדלק והקניות השוטפות – מוכנסות למעטפה ומובלות לרואה החשבון בלי שבכלל עברת עליהן.

איך תחסכו לעסק עד 10% מההוצאות, כבר בחודש הזה? Read More »

ייעוץ עסקי | מי עולה יותר לעסק?

לקוחות חדשים או לקוחות ממשיכים, מי עולה יותר לעסק?

את זכות הקיום של העסק מגדירה השורה התחתונה. מאזן חיובי בין ההכנסות להוצאות. הוצאות תמיד יהיו, גם אם לא ייכנס לקוח אחד. הכנסות, זה כבר סיפור אחר. את ההכנסות מייצרים רק באמצעות מכירה. וכדי שיהיו מכירות צריך לקוחות. כל עסק וסוג הלקוחות שלו. משקי בית, בודדים פרטיים, לקוחות מוסדיים, לקוחות סיטונאיים או קמעונאים – החלוקה

לקוחות חדשים או לקוחות ממשיכים, מי עולה יותר לעסק? Read More »

כמה יעלה לעסק שלך להגדיל את מחזור ההכנסות?

מהלך של הגדלת מחזורי ההכנסות בעסק, הוא אתגר חיובי שכל הזמן צריך לשאוף אליו.בשוטף, מכוונים להגדלת המכירות מתוך ההיצע הקיים. השיווק דואג להביא לקוחות חדשים ולשמר את הקיימים – ולשם כך מקצים תקציבי שיווק שנתיים.בהרכבת תכנית העבודה הרבעונית, מייעדים את תקציבי השיווק לכל מוצר או שירות, שמיועד להשפיע באותה תקופה על הגידול במחזורי ההכנסות.עד כאן

כמה יעלה לעסק שלך להגדיל את מחזור ההכנסות? Read More »

מה כלכלי יותר, עובד קבוע או פרילנסר?

כבעלים של עסק או חברה, מכל סדר גודל, שאלת גיוס עובדים תמיד נמצאת על הפרק.העובדים נתפסים, בצדק, כמשאב נחוץ לפיתוח והצמיחה של העסק. צרוף עובד אמורה להגדיל את התוצר הגולמי של העסק ובשורה התחתונה, להביא למכפלות של ההכנסות. גם אם העובד עצמו מוצב במעגל הפנימי בעסק ואינו עובד ישיר במכירות ושרות לקוחות, התועלת שיביא בעבודתו

מה כלכלי יותר, עובד קבוע או פרילנסר? Read More »

ייעוץ עסקי | מתי נכון לגייס עובד חדש נוסף?

מתי להכניס עובד נוסף לעסק?

שחיקה, עייפות, תחושות מיצוי – הן לא הסיבות הנכונות לגייס עוד עובד או ספק לעסק. אלו סיבות נכונות לבדק בית ולרענון שיטות עבודה.תזכורת: הדיון הפעם מתרכז בהוספת עובד לעסק או לחברה ולא החלפת עובד באחר. הכלל הכלכלי היחיד שמצדיק הכנסת עובד נוסף  – כשהעובדים הקיימים מייצרים מעל 120% תפוקה ברצף של חצי שנה לפחות וצפויות

מתי להכניס עובד נוסף לעסק? Read More »

ייעוץ עסקי | מה הכי חשוב לשאול בראיון קבלת עובד?

מה הכי חשוב לשאול בראיון קבלת עובד?

כדי שנדע אם עובד למשרה קבועה או עובדים זמניים ופרילנסרים, מתאימים לעסק שלנו, חשוב שנגדיר מראש מה הם הצרכים של העסק? איזה תועלת נקבל מגיוס אותו עובד או ספק? איך בעזרתו של המגויס נגדיל את ההכנסות, נשפר תהליכים, נתייעל לפחות ב 100% מהמצב העכשווי של העסק? אז אחרי שאלות רקע שנציג לעובד המיועד, נכין סדרה

מה הכי חשוב לשאול בראיון קבלת עובד? Read More »

למה לא עדכנת אותי?

מאיפה אני צריך לדעת? הייתי בטוח שהוא עדכן אותך! וואלה, שכחתי לספר לך… נו… מי שירצו אותנו, יתקשרו שוב… בכנות, כמה פעמים ביום, נשמעים המשפטים הללו בכל עסק ,חברה או ארגון? לא רק בארץ בכל העולם, בכל השפות, נהלים הם הקוד ליעילות ואפקטיביות של העסק. נהלים לעדכון ודיווח נהלים להאצלת סמכויות והגדרת תפקידים נהלים לגביה

למה לא עדכנת אותי? Read More »

ייעוץ עסקי | מי עושה מה, איך ומתי בעסק שלך

מי עושה מה, למה, איך ומתי בעסק שלך?

כדי שעסק, חברה או ארגון יעמדו באתגרים של מקסום הכנסות ייעול וחיסכון בהוצאות – בתנאי משק תחרותי, תוך שמירה על יציבות ורלוונטיות לאורך שנים – צריך שיהיה סדר. סדר שבו כל אחד יודע מה תפקידו וסמכויותיו, מוגדרים יעדים ותקציבים לשנה מראש לפחות ותוך כדי כך תשמר תקשורת והשפעה הדדית בין בעלי התפקידים השונים באותו העסק/חברה/ארגון.

מי עושה מה, למה, איך ומתי בעסק שלך? Read More »