חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איזה ידע יחזק יותר את העסק שלך?

כל בעל עסק או חברה, מגלה בקיאות מדהימה בתחום בו הוא פעיל. ככל שנצבר ותק של עשייה, גדל הידע. אבל, זהו ידע מקצועי. ידע שרלוונטי רק לענף אליו הוא משתייך. ומה עם הידע שנוגע לניהול עסקי? הידע על חשיבה שיווקית ואסטרטגיות פיתוח ומכירה? ידע שמשפיע על מדיניות תמחור ונהלים לעבודה יעילה בתוך העסק/חברה? מי שצופה, כמוני, […]

איזה ידע יחזק יותר את העסק שלך? Read More »

איך לקיים עסק יציב בעידן של חוסר יציבות?

זה קורה יותר ויותר, עסקים וחברות שעד לפני כשנתיים התקיימו ממש בסדר – חווים כיום, צניחה וקשיי הישרדות ללא כל הסבר נראה לעין. הרי הלקוחות נמצאים וגם נכנסים לקוחות חדשים. המוצרים או השירותים של אותם עסקים – מבוקשים ועל כך יעידו מחזורי המכירות. תחרות ומתחרים? – טוב זה תמיד היה פקטור שבעלי העסקים והחברות ידעו

איך לקיים עסק יציב בעידן של חוסר יציבות? Read More »

מה רואים בתמונה הגדולה?

לפני כמה ימים נפגשתי עם אחד שמגדיר את עצמו יזם בנשמה: "יש לי המון כיוונים ורעיונות לפיתוחים של עסקים ומיזמים, אבל לא מצליח להפוך אותם למשהו תכל'ס" מתוך הרשימה הארוכה שהכין, בחרנו 2 מיזמים וניתחנו אותם. בכל אחד מאותם רעיונות היה מתאר מובנה של: הגדרת הרעיון/מוצר/שירות – בצורתו הסופית, כשהוא כבר בנוי ומוגמר. אפיון קהלי יעד –

מה רואים בתמונה הגדולה? Read More »

ראיתי אסימונים נופלים והופכים לכסף גדול

עדי ואביעד, בעל ואשה (השמות האמיתיים שמורים). שניהם בעלי עסקים עצמאיים, כל אחד בתחומו, ותיקים ומנוסים בתחומם. עדי הציגה את המצב אצלה: "עובדת מסביב לשעון, מגיעה למצב שלקוחה אחרונה יוצאת ממני גם בעשר בלילה ולמרות זאת המינוס משתולל" אביעד מתמודד עם צורך אחר: "יש עבודה, אבל לא מספיק. יש עוד עסקים כמו שלי באזור ואפילו

ראיתי אסימונים נופלים והופכים לכסף גדול Read More »

איך הופכים מטרה עסקית לתוצאה רווחית?

כשהגעתי לחברת *עסקים בע"מ* (השם האמיתי שמור), הבקשה העיקרית של המנכ"ל הייתה: "להשתחרר מהשוטף. אני רוצה לדאוג לתכניות קדימה" בפועל, הוא גם גייס עוד עובדים – שימלאו תפקידי ניהול בתחומי התפעול והמכירות. מדובר בחברה עם ותק של מעל 7 שנים. מוכרת ומוערכת בענף בו היא מתמחה. בשנה האחרונה, הרחיבו את הפעילות שלהם לעוד שווקים/סוגי לקוחות

איך הופכים מטרה עסקית לתוצאה רווחית? Read More »

איך סל המוצרים משפיע על יציבות התזרים בעסק שלך?

ניתוח נכון של *סל המוצרים/שירותים* בעסק שלך יחד עם עבודת תכנון יעדים לחצי שנה קדימה, יעשו את ההבדל מעסק בסיכון לעסק יציב ומניב רווחים. הכנתי עבורך, הדרכה קצרה בנושא: אין קיצורי דרך!רוצים לקוחות? תשקיעו בעסק שלכם!תרכיבו סל מוצרים/שירותים מעודכן תמפו מוצרים/שירותים שיש להם ביקושים גבוהיםתנתחו את ערוצי החשיפה והפרסום שמתאימים לקהלי היעדתייצרו תכנית פעולה, עם

איך סל המוצרים משפיע על יציבות התזרים בעסק שלך? Read More »

מה שלום ההורים?

ככה זה התחיל: אני: הלו? שיחה: שלום, ענת? אני: כן שיחה: מדברת ריטה מחברת נטל"י אני מתקשרת לשאול, מה שלום ההורים**? הכל בסדר? אני: ? שיחה: למה את שותקת? רק רציתי… כאן כבר ניתקתי וככה הסתיימה לה עוד "שיחת מכירה" האמת, ריטה (שם מושאל לכל הטלפנים שזו פרנסתם) לא אשמה. היא רוצה להתפרנס. החברה, שעבורה

מה שלום ההורים? Read More »

מה קרה לקהל היעד שלך?

משימת הניהול המורכבת, של אפיון ואיתור קהלי יעד – לקוחות פוטנציאליים, תמיד הייתה אתגר מיוחד: מה בא קודם המוצר/שירות או הלקוח? איך יודעים מה באמת הלקוח צריך/מחפש? איך לגרום לו להעדיף דווקא את ההיצע של העסק שלי? מאז 2005, כשהאינטרנט קירב והפך את כל העולם לשוק אחד גדול וזמין, האתגר רק התעצם. כל יום מוצעות

מה קרה לקהל היעד שלך? Read More »

איך נכנס כל כך הרבה כסף ואין לי רווח!?!

בליווים האחרונים שלי הגיעו אליי לא מעט עסקים שמכניסים הרבה כסף זאת אומרת, שאין בעית לקוחות אין בעית עובדים יש רק בעיה אחת- אין רווחים ויותר גרוע יש חובות וקושי. אני מזמינה אתכם להיכנס ללינק הבא: בו תוכלו להבין שתוך שלושה שבועות של ליווי, הפכנו את המצב, ואותם עסקים היום רווחיים! זה אפשרי, זה נכון לעשות

איך נכנס כל כך הרבה כסף ואין לי רווח!?! Read More »