חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

5 פעולות פשוטות שיביאו לקפיצה גדולה ברווחיות של העסק שלך

תוכן עניינים

למה כל כך קשה להשיג יעדי צמיחה בעסק? ובפרט צמיחה ברווחיות?

נתחיל מזה שרוב בעלי העסקים לא מתכננים יעדי צמיחה ריאליים, אלא הם יוצרים רשימת משאלות מבלי לשים לב אם זה מתאים למציאות.

בנוסף, גם כאשר מחליטים על יעדים ראליים, הבעיה המרכזית היא שרוב בעלי העסקים פשוט לא יודעים איך ליצור תוכנית פעולה יעילה, כזו שתביא אותם ליעד הנכסף.
הם פשוט מנסים לאלתר תוך כדי תנועה ומהר מאוד מוצאים את עצמם מכבים שריפות ועובדים על פול גז בניוטרל.

מה הן 5 הפעולות הפשוטות איתן תיצור תוכנית עבודה איכותית שתעזור לך להשיג צמיחה ורווחיות בשנה הקרובה

  1. בחירת יעד – בחר יעד הכנסה, שמצד אחד תהיה מרוצה ממנו, ומצד שני הוא ראלי ביכולת להשיג אותו בתוך שנה. שמור על מדרגת צמיחה של עד 20% שנתית.
  2. בחירת מוצר/שירות מוביל – בחר את המוצר או השירות ממנו תרצה לייצר את הצמיחה, בו תמקד את מאמצי השיווק והמכירות שלך. המיקוד הוא חשוב מאין כמוהו ובלעדיו לא תהיה צמיחה
  3. קהל יעד – בחר את קהל היעד העיקרי ממנו תרצה לייצר את הצמיחה ותמיד תכוון לעוד 2 קהלי משנה שיכולים לגבות את מאמצי המכירות.
  4. תכנון הוצאות – תכנן את כל ההוצאות והלוגיסטיקה הכרוכים בתכנית הצמיחה, אם יש צורך בעובדים נוספים, קווי ייצור, רכש מלאי וכד'.
    תמחור מדויק של ההוצאות הישירות והשפעה על הוצאות עקיפות – קריטי להצלחת התכנית
  5. אבני דרך – חלק את יעד הצמיחה השנתי ליעדים רבעוניים ראליים. שים לב, רמת הביקושים מושפעת מעונתיות בענף שלך, מועדים וחגים של קהל היעד מולו העסק שלך עובד. צור יעדים שיתאימו לביקושים העונתיים. בעונת ביקושים גבוהים תציב יעד עם סכומים גבוהים יותר מאשר בעונות של ביקושים נמוכים.

    לדוגמא: אם רוצים לחלק יעד צמיחה שנתי של 100 אלף ש"ח לפי ביקושים – אז לרבעון 1 החזק יותר נציב יעד צמיחה של 35% מהיעד השנתי, לרבעון 2 עם ביקושים נמוכים נציב 20% וכן הלאה

    כדאי לך להכיר את תכנית הליווי יחד לצמיחה ורווחיות של העסק שלך.
    לחלץ את העסק מסכנת קריסה להבראה ותזרים מאוזן.

תוכן עניינים

תוכניות הליווי שלנו

קורסים דיגיטלים

חייגו 054-3110845 או
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

עקבו אחריי

הפופולריים ביותר