חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

flip boxes

[vc_row bg_type="no_bg" css=".vc_custom_1429867075124{padding: 20px !important;background-color: #ffffff !important;}"][vc_column][ultimate_heading main_heading="האם אתה מוכן להצליח:" spacer="line_with_icon" spacer_position="bottom" line_height="4" line_color="#e67e22" icon="none" icon_size="10" icon_color="#ffffff" icon_style="circle" icon_color_bg="#dd9933" main_heading_style="font-weight:bold;" line_width="800" main_heading_font_size="desktop:50px;"]
[/ultimate_heading][vc_column_text]

מגלים בקליק את הפעולות שהחלק המצליח של בעלי העסקים עושה באופן קבוע

למה כדאי לגלות את הפעולות ואת התובנות של בעלי העסקים המצליחים?

כי כאשר מיישמים באופן שוטף את כל מה שהקלפים כאן מגלים, הופכים להיות מנהלים של עסק רווחי.

איך מגלים מה לעשות כדי להיות במסלול הבטוח להצלחה?

פשוט ממקמים את סמן העכבר על הקלף (לניידים: "פשוט נוגעים בכל קלף")

[/vc_column_text][ultimate_heading main_heading="איך ואיפה?" spacer="line_with_icon" spacer_position="bottom" line_height="4" line_color="#e67e22" icon="none" icon_size="10" icon_color="#ffffff" icon_style="circle" icon_color_bg="#dd9933" main_heading_style="font-weight:bold;" line_width="800"]
[/ultimate_heading][vc_empty_space height="20px"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="איך לטפל בתלונות/התנגדויות של הלקוחות?" block_desc_front="איך לא:
להטיל ספק בצדקת הטענה." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="איך כן:" block_desc_back="להשיב בשאלה "מה את/ה מצפה ממני?"" block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="איפה לקיים פגישת עבודה?" block_desc_front="איפה לא:
חדר שינה, תא שירותים ובמקלחת
" block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="איפה כן:" block_desc_back="כל מקום שמאפשר שיחה עניינית ופורייה." block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="איך לגבות תשלום בזמן?" block_desc_front="איך לא:
לשכוח לשלוח את החשבון, להתבייש, לסמוך על הלקוח" block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="איך כן:" block_desc_back="לרכז את כל החשבוניות ליום משלוח קבוע בחודש,
להתקשר או להוציא מייל תזכורת יומיים לפני מועד הגבייה" block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="איפה לרשום את כל ההוצאות/הכנסות?" block_desc_front="איפה לא:
בזיכרון בראש, על פתק בודד, כל פעם במקום אחר
" block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="איפה כן:" block_desc_back="כדי לקבל תמונת מצב אמיתית על מצב התזרים של העסק
רק טבלאות ניהול מסודרות במחשב או במחברת, יעשו את העבודה" block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][/vc_row_inner][ultimate_heading main_heading="למה?" spacer="line_with_icon" spacer_position="bottom" line_height="4" line_color="#e67e22" icon="none" icon_size="10" icon_color="#ffffff" icon_style="circle" icon_color_bg="#dd9933" main_heading_style="font-weight:bold;" line_width="800"]
[/ultimate_heading][vc_empty_space height="20px"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="למה חשוב להקפיד על הצעת מחיר כתובה?" block_desc_front="למה לא:
במילא שומעים את המחיר ונרתעים, לא רוצה להיות רשמי מדי זה מרתיע." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="למה כן:" block_desc_back="הצעה שכתובה נכון מוכרת את המוצר או השרות ולא (!) את העלות." block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="250" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="למה שלב התמחור קריטי לרווחיות?" block_desc_front="למה לא:
יצא יקר וילכו למתחרים, לא מבין בזה אז לוקח כמו כולם." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="למה כן?" block_desc_back="תמחור נכון לוקח בחשבון את כל מרכיבי העלויות, ישירות ועקיפות, מבטיח כיסוי לבלתי צפוי וסימון שורת הרווח הרצויה. הדרך היחידה להרוויח באמת!" block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="250" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="למה תכנון וניהול זמן מגדיל הכנסות?" block_desc_front="למה לא:
עובדה, עובד כמו חמור ועדיין ההכנסות בשפל." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="למה כן:" block_desc_back="ביצוע משימות הניהול הכללי וניהול השיווק, על ציר זמן מתוכנן, מבטיחה סדר פעולות יעיל בהתאם ליעדים וגם חיסכון משמעותי בניצול משאבי הזמן והכסף." block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="250" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="למה ניהול הוא מספר 1?" block_desc_front="למה לא:
כי שיווק ומכירות זה מה שמביא את הכסף
" block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="למה כן:" block_desc_back="כי רק תכנון מוקדם שמבוסס על נתוני אמת
מייצר תהליכי פיתוח, שיווק ומכירות שמחזקים את העסק ולא פוגעים בו.
וזו עבודת הניהול שכל עסק חייב לפעול לפיה!" block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="250" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][/vc_row_inner][ultimate_heading main_heading="מה?" spacer="line_with_icon" spacer_position="bottom" line_height="4" line_color="#e67e22" icon="none" icon_size="10" icon_color="#ffffff" icon_style="circle" icon_color_bg="#dd9933" main_heading_style="font-weight:bold;" line_width="800"]
[/ultimate_heading][vc_empty_space height="20px"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="מה עושים כשלקוח מבקש הנחה?" block_desc_front="מה לא:
נותנים הנחה בלי לבדוק אם אפשרי, נעלבים ונעלמים ובטח שלא מתנצלים." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="מה כן:" block_desc_back="מבררים על מה מבוססת הבקשה, להציע ערך נוסף במתנה "במקום", לבחון אפשרות של תנאי תשלום נוחים יותר ולפעמים פשוט אומרים לא!" block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="מה ההבדל בין תכנית עסקית לתכנית עבודה?" block_desc_front="מה לא:
זה אותו הדבר." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="מה כן:" block_desc_back="תכנית עסקית לוקחת בחשבון את מרכיבי עלות ההקמה והשקעות פיננסיות אחרות
ובוחנת את כושר ההחזר תוך פרק זמן של שנה ויותר קדימה. ניתוח פיננסי של ההקמה והניהול השוטף של העסק.
תכנית עבודה נגזרת מהתכנית העסקית ומבוססת על מטרה שהצבת להגיע אליה בתוך פרק זמן מסוים. הגדרת יעדי ביניים ושורה של משימות לביצוע – הנוגעות לכל תחומי הניהול, עד להגעה לכל יעד ולמטרה הסופית. ." block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="מה מבטיח רצף של הכנסות לעסק?" block_desc_front="מה לא:
הנחות ומבצעים שיפתו את הלקוחות, הבטחות מעל ומעבר." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="מה כן:" block_desc_back="תכנית שיווק שמותאמת לקהלי היעד שבנויה ביחס ישיר לזהות העסק ויכולות המכירה ומתן שירות הולם." block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="מה זה ניהול כללי של העסק?" block_desc_front="מה לא:
עומס וניירת מיותרים, דברים שממילא אני יודע ושמורים בזיכרון שלי." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="מה כן:" block_desc_back="טיפול וטיפוח כל תחומי העסק מתוך אחריות ומחויבות לשמור על עסק יציב וצומח בהתמדה ולאורך שנים." block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][/vc_row_inner][ultimate_heading main_heading="כמה?" spacer="line_with_icon" spacer_position="bottom" line_height="4" line_color="#e67e22" icon="none" icon_size="10" icon_color="#ffffff" icon_style="circle" icon_color_bg="#dd9933" main_heading_style="font-weight:bold;" line_width="800"]
[/ultimate_heading][vc_empty_space height="20px"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="כמה עולה שעת עבודה שלך?" block_desc_front="כמה לא:
מעולם לא בדקת. כמו שמקובל." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="כמה כן" block_desc_back="חלק את סך כל ההוצאות הקבועות והמשתנות של העסק בחודש
במספר שעות העבודה הממוצע בחודש.
חשוב! אם יש עובדים, תפריד מהחשבון הכללי את העלות שלהם
ותחלק בשעות העבודה שלהם בנפרד." block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="כמה עולה לך כל מוצר או שירות בסל שלך?" block_desc_front="כמה לא:
חישוב בערך בראש." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="כמה כן:" block_desc_back="לפרוס את כל מרכיבי המוצר/שירות ולהצמיד תו מחיר לכל סעיף
הסכום הסופי יבטא את עלות המוצר לעסק שלך." block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="כמה להשקיע בקניית ציוד חדש/הכשרה מקצועית בשנה?" block_desc_front="כמה לא:
כשיש מבצע, כשממש הגיע הזמן." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="כמה כן:" block_desc_back="כשההוצאה מתוכננת ומתוקצבת בתכנית העבודה כולל תשקיף החזר ההשקעה." block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="כמה "זמן ניהול" אתה משקיע בחודש?" block_desc_front="כמה לא:
כשצריך, כשמתאפשר, לא ממש משקיע." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="כמה כן" block_desc_back="לפחות 4 שעות בשבוע, כי רק ניהול מבטיח עסק יציב ומרוויח." block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][/vc_row_inner][ultimate_heading main_heading="מתי?" spacer="line_with_icon" spacer_position="bottom" line_height="4" line_color="#e67e22" icon="none" icon_size="10" icon_color="#ffffff" icon_style="circle" icon_color_bg="#dd9933" main_heading_style="font-weight:bold;" line_width="800"]
[/ultimate_heading][vc_empty_space height="20px"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="מתי ירד ממך עול הניהול והתחזוקה השוטפת של העסק?" block_desc_front="מתי לא:
כשהעסק יגדל ותוכל להביא עזרה תפעולית, אדמיניסטרטיבית ולשווק והמכירות." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="מתי כן" block_desc_back="כשתבסס את עבודת הניהול השוטף וניהול השיווק בתכנית עבודה, תייעל את התהליכים בעזרת טבלאות ומסדי נתונים ובעיקר תפנים – עסק מצליח זה קודם כל עבודת ניהול ובקרה, לא עול אלא עורק חיים!" block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="מתי כדאי לצאת במבצעי הנחות ומתנות?" block_desc_front="מתי לא:
כל הזמן, הלקוחות מגיבים טוב למחירים מוזלים ושמצרפים להם מתנות." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="מתי כן:" block_desc_back="כשההטבות שאתה מציע משרתות את היעדים והתכנון של העסק שלך.
מבצע חשיפה לקהל חדש, מתנה למי שקונה מוצר/שירות חדש שפיתחת, כשצריך להפטר ממלאי או כל סיבה אחרת בתנאי שהמוטיבציה היא חיזוק העסק שלך." block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="מתי תתחיל לראות רווחים ותנועת לקוחות קבועה בעסק?" block_desc_front="מתי לא:
תוך כמה פרסומים ממומנים, הפקות של סרטונים, מפגשי נטוורקינג ומכירות כסאח." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="מתי כן:" block_desc_back="רווחים מכל עסקה זה עניין של תמחור נכון מראש. גיוס ושימור לקוחות זה עניין של הגדרת קהלי יעד ופנייה מאוד ממוקדת לפי תכנית יעדים שנקבעה לתקופה של חודשים קדימה." block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="מתי הזמן הנכון לצאת בקמפיין פרסום?" block_desc_front="מתי לא:
פרסום זה שיווק, אז "כל הזמן" הוא הזמן הנכון." block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="מתי כן:" block_desc_back="פרסום זו רק אחת מזרועות הביצוע של השיווק. רק תכנון מוקדם עם משימות ויעדים יגדיר מוכנות של העסק לחשיפה של מוצר או סדרה של מוצרים לקהל היעד הממוקד." block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type="bg_color" bg_override="0" ult_hide_row="ult_hide_row_value" ult_hide_row_large_screen="off" ult_hide_row_desktop="off" ult_hide_row_tablet="tablet" ult_hide_row_tablet_small="xs_tablet" ult_hide_row_mobile="mobile" ult_hide_row_mobile_large="xl_mobile" css=".vc_custom_1430214029649{padding-top: 20px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 20px !important;background-color: #ffffff !important;}" bg_color_value="#ffffff"][vc_column][ultimate_heading main_heading="מה אפשר עכשיו לעשות תכלס כדי להיות במסלול אמיתי של רווחיות והצלחה?" spacer="line_with_icon" spacer_position="bottom" line_height="4" line_color="#e67e22" icon="none" icon_size="10" icon_color="#ffffff" icon_style="circle" icon_color_bg="#dd9933" main_heading_style="font-weight:bold;" line_width="800"]
[/ultimate_heading][vc_empty_space height="20px"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="איך אפשר לקבוע אחת ולתמיד מחירים שיגדילו את הרווחים באופן קבוע?" block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="לשלוט באופן מוחלט על כל שקל שנכנס או שיוצא בעסק שלך." block_desc_back="עבודה משותפת בהנחיה אישית שלי
במרתון 1:1 לתמחור וניהול העסק.

" block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" custom_link="1" button_link="url:http%3A%2F%2Fpages.anatyaguri.co.il%2Fpricing||target:%20_blank" button_text="פרטים נוספים בלחיצה כאן או בשיחת טלפון: 054-3110845" button_bg="#dd9d9d" button_txt="#ffffff" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="איך יוצאים משיגרה קבועה של כיבוי שריפות, חוסר וודאות וחוסר יציבות כלכלית בעסק?" block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="איתור נקודות הכשל בעסק, ועבודה משותפת שלנו לתכנון וניהול אפקטיביים ורווחיים:" block_desc_back="עבודה משותפת בהנחיה אישית שלי
במרתון 1:1 לתכנון וניהול העסק.

" block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" custom_link="1" button_link="url:http%3A%2F%2Fpages.anatyaguri.co.il%2FPlanningMarathon||target:%20_blank" button_text="פרטים נוספים בלחיצה כאן או בשיחת טלפון: 054-3110845" button_bg="#dd9d9d" button_txt="#ffffff" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="איך מייעלים את העסק לכדי מכונה משומנת של מכירות, שירות וניהול אפקטיבי?" block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="איתור נקודות הכשל בעסק, ועבודה מקיפה משותפת שלנו לתכנון וניהול אפקטיביים ורווחיים:" block_desc_back="שדרוג והבראת העסק בליווי 1:1 ממוקד (4 מפגשים).

" block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" custom_link="1" button_link="url:http%3A%2F%2Fpages.anatyaguri.co.il%2F3WeeksMentoring||target:%20_blank" button_text="פרטים נוספים בלחיצה כאן או בשיחת טלפון: 054-3110845" button_bg="#dd9d9d" button_txt="#ffffff" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" ult_param_heading="" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][icon_counter flip_type="horizontal_flip_right" flip_box_style="advanced" icon_type="custom" icon_img="470" img_width="50" block_title_front="איך אפשר לשדרג באופן מהותי ומקיף בכל ההיבטים בעסק (תמחור, תכנון, נהלים, הגדרת תפקידים, מכירות..)?" block_text_color="#4c4c4c" block_front_color="#e5e8e1" block_title_back="להפוך אחת ולתמיד לבעל עסק רווחי ויציב:" block_desc_back="שדרוג כל תהליכי העבודה והניהול בעסק, במטרה להרוויח יותר
ולייעל את העבודה בליווי 1:1 מקיף

" block_back_text_color="#f7f7f7" block_back_color="#f69e30" custom_link="1" button_link="url:http%3A%2F%2Fpages.anatyaguri.co.il%2FManagementMentoring||target:%20_blank" button_text="פרטים נוספים בלחיצה כאן או בשיחת טלפון: 054-3110845" button_bg="#dd9d9d" button_txt="#ffffff" height_type="ifb-custom-height" box_height="260" title_font_style="font-weight:bold;"][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_column width="1/3"][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column_text]
[/vc_column_text][vc_row][vc_column][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *