חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האומץ להציב יעדים ולעמוד בהם

מתי תתהפך המגמה מעסק מדשדש לעסק מבוקש? כמה נמאס לכם לשמוע " כשיש רצון, אפשר להשיג/להגשים/להגיע כל דבר"? אני מודה ששנים רבות האמנתי שבאמת מספיק לרצות. שבכוח המחשבות וההתכוונות הרגשית שלי – באמת אגיע לאן שרק ארצה. למה לקח לי שנים עד שהתפכחתי? כי מידי פעם באמת הספיק הרצון. הגשמתי ואפילו בקלות. טוב, זה לא […]

האומץ להציב יעדים ולעמוד בהם Read More »

האומץ ללמוד ולשפר

האומץ ללמוד ולשפר

איך להפוך עסק בסיכון לעסק צומח ומרוויח? מהיום שאנחנו נולדים – אנחנו כל הזמן לומדים ופועלים בהתאמה למה שלמדנו. רוב הלמידה היא מניסוי וטעייה או מתוקף חוקים וכללים שמכתיבים לנו. אבל, הלמידה שכן דורשת מאיתנו אומץ – היא הלמידה היזומה. למידה שבאה לאחר שבאומץ לב הסכמנו להודות בפני עצמנו שיש תחום או נושא שהידע שברשותנו

האומץ ללמוד ולשפר Read More »

האומץ לשנות הרגלים

מה נהיה מוכנים לעשות כדי ליהנות מעסק משגשג ומרוויח? כדי להביא את העסק ליציבות וחוסן כלכלי, שיצליח להתקיים גם בתקופות משבר, אנחנו, בעלי העסקים והעצמאיים עושים המון פעולות. חלקן מוצלחות יותר וחלקן אפילו מזיקות. העניין הוא שלא משנה באילו פעולות נבחר. כן משנה שנבדוק מה מניע אותנו לבחור דווקא באותן פעולות. "ככה אני רגיל" "ככה

האומץ לשנות הרגלים Read More »

האומץ להסתכל לבעיות בעיניים

איפה נמצא הכסף בעסק שלך? "מפחדת שאגלה שכל השנים אני רק מפסידה כסף" "וואו! אז בעצם מכרתי בהפסד?" "משכורת קבועה? מי יכול להרשות את זה לעצמו? לוקח מה שנשאר בסוף החודש וחי במינוס… כמו כולם" אלה שלושת המקומות הראשונים, בסדרת התגובות שאני שומעת מעצמאיים ובעלי עסקים שמגיעים אלי לתהליכי לווי והדרכה להכניס פתרונות לניהול מניב

האומץ להסתכל לבעיות בעיניים Read More »

איפה כן נמצא קהל היעד הרווחי לעסק שלך?

איפה כן נמצא קהל היעד הרווחי לעסק שלך?

קהל יעד רווחי, זה אותו קהל לקוחות שאכן מגלה ביקושים לידע ולמוצרים/שירותים שהעסק שלך מציע. את  קהל היעד הנכון לעסק שלך תוכל למצוא בעזרת מענה חיובי לשאלות המפתח הבאות: 1. האם המוצר/שירות שהעסק שלך מציע, הוא בגרסה הכי מתקדמת בענף שלך? כי הרלוונטיות/העדכניות היא קוד בסיסי לביקושים ומכירות במאה ה 21. 2. האם הפניה שלך

איפה כן נמצא קהל היעד הרווחי לעסק שלך? Read More »

איך לתמחר נכון מוצר או שירות

איך כן נכון לתמחר מוצר או שירות?

נתחיל מזה, שהקוד לתמחור נכון מבטיח רווח מכל מכירה. אז פתחו קובץ אקסל ותתחילו לתכנן תמחור נכון ולהרוויח מהמכירות: שלב ראשון:  נסחו את המוצר'/שירות כפי שהוא מוצע בגרסתו הסופית למכירה. (עד 40 מילים) לדוגמא 1: בניית אתר סחר מקוון עד 10 דפים בשפה אחת. לדוגמא 2: תכנית לווי לעסקים. 15 מפגשים. מחוייבות לתוצאות לדוגמא 3:

איך כן נכון לתמחר מוצר או שירות? Read More »

למה כן חשוב ללמוד מיועץ?

למה כן חשוב ללמוד מיועץ?

תכל'ס? כל מה שאנחנו רוצים לשפר בתחומים שונים בעסק שלנו, יועץ מתאים יביא מענה. וודאו שהיועץ מקפיד להציע פתרונות. פחות הצפה של הבעיות/הכאבים/הצרכים. וודאו שהיועץ מבין בתחום שלטובתו שכרתם את שירותיו. היועץ לא צריך להבין בעסק שלכם, אלא להביא חידוש לדרך שתקדם את הידע ושיפור הביצועים בתחום המסוים. לדוגמא: יועץ לשיטות תמחור – ידע לסייע

למה כן חשוב ללמוד מיועץ? Read More »

מתי כן כדאי לגייס עזרה אדמינסטרטיבית לעסק?

מתי כן לגייס עזרה אדמיניסטרטיבית לעסק?

במאה ה 21 כלל האצבע בגיוס עובדים אומר: גיוס עובד קבוע או במיקור חוץ ייתכן רק כשאין טכנולוגיה שמחליפה אותו. הכלל הזה תקף גם לגיוס עזרה בתחומי התפעול השוטף של העסק. אז מה כן יכול להקל על בעלי עסקים במשימות ניהול ושמירה על הסדר התפעולי? 1. יוצרים מערכת ניהול פנימית. תיקיות, קבצי אקסל, קבצי תבנית

מתי כן לגייס עזרה אדמיניסטרטיבית לעסק? Read More »

מה כן לעשות כשההוצאות גדולות מההכנסות בעסק?

מה כן לעשות, כשההוצאות גדולות מההכנסות בעסק?

קבלו את 4 הפעולות שיעזרו לעסקים שלכם לשמור על יציבות תזרימית ומשם הדרך לצמיחה ורווחיות קרובה יותר. פותחים טבלה ומכניסים את כל סעיפי ההוצאות של העסק. גם כאלה שלא מוכרות לצרכי מס. כולל הלוואות, הוצאות שיווק ופרסום . ככה מקבלים תמונה מלאה ואמיתית של תזרים ההוצאות ואפשר לתכנן נכון וטוב יותר את מאמצי המכירות, עד

מה כן לעשות, כשההוצאות גדולות מההכנסות בעסק? Read More »

ערך נתפס

מה זה ערך נתפס למוצר או שירות וכמה זה שווה בכסף?

ערך נתפס יש הרבה הגדרות למונח “ערך נתפס”. באופן כללי וכשמדובר בניהול השיווק והמכירות במרחב העסקי –  מניפת הפירושים גדלה עוד יותר. כיועצת ניהול Management Consultant, שמלווה עסקים לפתרונות ניהול מניב רווחים, אני מתמקדת בנושא בחינת “הערך הנתפס” בשלב הטמעת הקוד לתמחור נכון (pricing) – בעסק. ככלל, ערך נתפס מוצמד למוצר או שירות לטובת 2 מטרות עיקריות: בידול המוצר

מה זה ערך נתפס למוצר או שירות וכמה זה שווה בכסף? Read More »