חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם העסק שלך יהיה מבוקש גם בעוד שנתיים

לגמרי לא בטוח שתחום הידע המקצועי בו מתמחה העסק שלך, יהיה נדרש בטווח הזמן של השנתיים הבאות. ללא התערבות מיידית והתאמתו לתנאי השוק המשתנים – הסיכויים להמשך קיומו של העסק שלך קטנים מיום ליום.בעידן הכלכלה החדשה, בו אנו מתנהלים, מדי יום עולים פתרונות חדשניים סופר אטרקטיביים כחלופות למוצרים ושירותים שהיינו בטוחים שיהיו כאן לנצח.זו קביעה […]

האם העסק שלך יהיה מבוקש גם בעוד שנתיים Read More »

האם הגיע הזמן לסגור את העסק שלך

זוכרים את הכתבות בטלוויזיה והמאמרים בעיתונים שהבטיחו שעד שנת 2030 מעל 35,000 מקצועות ייעלמו מהעולם? נכון, הם גם חזו כניסה של מעל 100,000 מקצועות חדשים. זה לא יאומן כמה מהר תחזיות – במרחב העסקי, שנראו כמו עתיד רחוק, מתגשמות ומתנפצות לנו מול הפרצוף:זירות שיווק ומכירה חדשות, שינויים במגמות הצריכה והקנייה, גלובליזציה של ספקים ונותני שירות,

האם הגיע הזמן לסגור את העסק שלך Read More »

מה לוקחים בחשבון בתהליך הבידול לעסק?

למשך השנה הקרובה, נבחרתי להנחות תכנית הכשרה ייחודית לבעלות עסקים.התכנית, בחסות עמותת יסמין לקידום עצמאות כלכלית לנשים מכל המגזרים ומכל הארץ, נועדה לסייע למשתתפות בתהליכי פיתוח עסקי ומעבר לשלב הבא אליו הן מכוונות – כל אחת את יעדי הצמיחה בעסק שלה. ולמה זה אמור לעניין אתכם?משום שמתוך ההקלטות, אני אוספת הדרכות חשובות ורלוונטיות לכל בעלי העסקים באשר הם ועורכת

מה לוקחים בחשבון בתהליך הבידול לעסק? Read More »

איפה מסתתר כל הטוב של השנה?

העסק שלך,  לא צריך הרבה כדי להפוך את השנה הבאה לטובה במיוחד. איך עושים את ההבדל בין מה שהיה למה שיהיה? לחיצה על התמונה, הסרטון ייפתח ואיתו הברכה והדרך לצמיחה: כדאי לך להכיר את תכנית הליווי יחד לצמיחה ורווחיות של העסק שלך. לחלץ את העסק מסכנת קריסה להבראה ותזרים מאוזן.

איפה מסתתר כל הטוב של השנה? Read More »

איך קובעים מחיר נכון למוצר או שירות?

איך לקבוע מחיר טוב ונכון למוצרים שלכם?  מה זה בכלל המושג הזה "מחיר טוב"? טוב למי? צפיה בסרטון, תעשה קצת סדר. לחיצה על התמונה והתשובה בפנים: כדאי לך להכיר את התוכנית המאצת לשיפור ביצועים,לבעלי עסקים וחברות. תוצאות מובטחות תוך 15 שבועות בלבד האזינו לפודקסט בו התארחתי:

איך קובעים מחיר נכון למוצר או שירות? Read More »

איך חשיבה ביקורתית קשורה להצלחת העסק?

חשיבה ביקורתית, זו דרך חיים. תפיסת עולם שבעיקר שמה דגש על ההבנה שמה שקרה, קורה ויקרה – הוא באחריותי. ליתר דיוק, התוצאות הן ההשלכות למה שעשיתי או לא עשיתי. ובניהול העסק לחשיבה ביקורתית יש השפעה מכרעת על כל תחומי הפעילות של העסק. להיות בעל עסק מצליח, זה קודם כל לקחת אחריות על התוצאות. זה מתחיל בקריאה

איך חשיבה ביקורתית קשורה להצלחת העסק? Read More »

איך לא לפספס את רכיב העלות היקר ביותר בכל תמחור?

רכיב העלות היקר ביותר, בכל מוצר או שירות בעסק, הן שעות העבודה המושקעות באותו פרוייקט/מוצר/שירות. תעריף שעות העבודה, מגלם בתוכו גם את החלק היחסי של ההוצאות השוטפות בעסק. ולכן, רק כשזוכרים לכמת את רכיב ההוצאה הזה בתהליך התמחור למוצר או השירות – מובטחת עסקה שמכסה את כל ההוצאות ומכאן הדרך ליציבות וצמיחה מובטחת. צפייה בסרטון תעזור

איך לא לפספס את רכיב העלות היקר ביותר בכל תמחור? Read More »

איך ניהול מלאי משפיע על רווחיות העסק?

בכל עסק יש גם מלאי. לפעמים אלו חומרי גלם, או מוצרים ברי קיימה. לפעמים אלו תכנים ומוצרי מידע שהעסק מפיק, מייצר ומוכר. החוכמה בניהול המלאי  – איך לנהל אותו בלי שיפגע בתזרים ההוצאות ויותר חשוב – שהמלאי לא ישפיע על הרווחיות של העסק. בסרטון הזה, אני מסבירה מה צריך לעשות נכון – כדי שהמלאי לא

איך ניהול מלאי משפיע על רווחיות העסק? Read More »

איך קובעים מחיר טוב ללקוח?

מה זה מחיר טוב? למי הוא טוב? מתי מחיר טוב יכול להיות ממש רע לעסק? בהדרכה הזו, אני מאירה נקודות למחשבה ויישום – לתכנון נכון של התמחור. ככה שהעסק יצמח וירוויח וגם הלקוחות יהיו מרוצים. לחיצה על התמונה והסרטון ייפתח.   כדאי לך להכיר את תכנית הליווי יחד לצמיחה ורווחיות של העסק שלך. לחלץ את העסק מסכנת

איך קובעים מחיר טוב ללקוח? Read More »

מה הקשר מונדיאל וניהול מניב רווחים?

בכל מפגשי ההדרכה שאני מקיימת בשנה האחרונה, ישנם 2 יסודות שתמיד אדגיש כקריטיים לקיום עסק. יסוד ראשון – שיטות ניהול, תכנון ותמחור. כדי להבטיח שעבודת הניהול השוטפת לטווח המיידי וקצת קדימה, תתבסס על נתוני אמת ותסייע לקבל החלטות איכותיות. פחות סיכונים ויותר סיכויים – לתוצאות של צמיחה ורווחיות. יסוד שני – אסטרטגייה שיווקית שתבטיח רלוונטיות

מה הקשר מונדיאל וניהול מניב רווחים? Read More »