חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ייעוץ עסקי | בנאר לאתר

מתי נכון להשיק מוצר או שירות חדש בעסק?

להכניס מוצר חדש לעסק, או להוסיף עוד סוג שירות למכלול הקיים – הוא מהלך מורכב, אבל נקודת המוצא חייבת להיות התועלת שהמהלך יביא לעסק שלך. הסבר: המוצר/שרות הוא אמצעי, הגדלת מחזור המכירות הוא היעד ולשם כך צריך להתקיים חיבור של המוצר/שרות עם הלקוחות המתאימים. לכן, מבנה התהליך הוא כזה: – החלטה אסטרטגית שאכן סל המוצרים/שירותים הקיים הגיע למיצוי. – לאחר בדיקה ראשונית הגעת […]

מתי נכון להשיק מוצר או שירות חדש בעסק? Read More »

ייעוץ עסקי | איך להבטיח שהעסק שלך יהיה רלוונטי גם בעוד 5 שנים?

איך להבטיח שהעסק שלך יהיה רלוונטי גם בעוד חמש שנים מהיום?

חמש שנים, נראה כמו טווח ריאלי לחשוב שהעסק שלך עדיין יהיה חזק ורווחי אולי אפילו יותר ממה שהוא עכשיו. אז זהו, שבתנאי השוק של היום – זו הערכה אופטימית ללא כיסוי. ולמה אני מרשה לעצמי להיות כל כך נחרצת? מסיבה אחת פשוטה, שההסבר הקצר נתמך במונח: כוחות השוק. ההסבר המורחב יותר מציף אוסף של שאלות וטיעונים שנועדו

איך להבטיח שהעסק שלך יהיה רלוונטי גם בעוד חמש שנים מהיום? Read More »

ייעוץ עסקי | למה הלקוחות שלך רוצים שתחליט עליהם?

למה הלקוחות שלך רוצים שתחליט עליהם?

שלא נתבלבל: "תסמוך עלי", "יהיה בסדר", "אני יודע מה אתה צריך" "יש לי מה שאתה צריך" – זה לא נקרא להחליט בשביל הלקוח… זה במקסימום הדרך הבטוחה להרחיק אותו ממך. הלקוחות שלך רוצים שתחליט עליהם, באופן כזה שכבר מהצגת המוצר או השירות, כולל עלות הרכישה, יבינו שהגיעו למקום הנכון.כשהמוצרים ו/או השירותים בעסק שלך "ארוזים" בהתאמה

למה הלקוחות שלך רוצים שתחליט עליהם? Read More »

איפה מסתתר הכסף הגדול בעסק שלך?

אני לוקחת אותך לרגע כדי לחשוב על הכסף הגדול, הרווחים והרווחה הכלכלית. איפה הם מסתתרים בעסק שלך? השאלה הזו היא לגמרי במקומה, ואני גם בטוחה שכשאגלה לך, תראה שכבר ידעת את התשובה. לא בשיווק, עובדה – למרות כל מאמצי השיווק והפרסום העסק עדיין תקוע באותו מקום. לא במיומנויות והכישורים המקצועיים שלך, עובדה – עסקים עמיתים

איפה מסתתר הכסף הגדול בעסק שלך? Read More »

מה מוצאים כשעושים סדר בניירת של העסק?

בטוח שבתחום המקצועי שלך, יש המון כללים ושיטות עבודה. יש תהליכים של עשייה עד שמגיעים למוצר או שירות מלאים ומושלמים. ובטוח שלא יעלה על דעתך לקצר את הדרך ולחפף בשום שלב של העשייה המקצועית. אותו הדבר שכמדובר בתחום הניהול העסקי. יש פעולות שצריך לעשות אותן – ולפי הסדר הנכון. יש מהלכים שאם מדלגים עליהם –

מה מוצאים כשעושים סדר בניירת של העסק? Read More »

סם חי בסרט..

להלן סיפור של בעל עסק, שמאופוריה של הצלחה, הגיע להפסדים ולתסכולים גדולים. את התנאי היחיד והבסיסי שאם היה מקיים אותו, סם יכול היה באמת לעשות פריצה ולעבור לשלב הבא בעסק.   1. הסיפור הכמעט רגיל, של בעל עסק בלתי רגיל שרצה סופסוף לעשות את הפריצה תכניות לחוד ותוצאות לחוד… 2. סם ניסה לתכנן את המבצע: מחיר

סם חי בסרט.. Read More »

6 טיפים קריטיים לניהול העסק שלך

הנה 6 טיפים קריטיים לניהול העסק שלך, במטרה לנהל עסק שעובד במינימום השקעה ובמקסימום תוצאות ורווחים. חסכו זמן וכסף בכל פעולה שאתם עושים, על ידי כך שתרכיבו תרחיש רצוי, שתכננתם מראש. לא רק תמונה כללית אלא תציבו לפחות 3 תחנות ביניים כולל רשימת משימות שתעברו בדרך עד להשלמת כל המהלכים. רק תכנון מוקדם, גם של

6 טיפים קריטיים לניהול העסק שלך Read More »

מה ההבדל בין יעיל לאפקטיבי – וידאו

תקציר: כשאתה רושם את הקבלה ללקוח ובאותו הזמן קובעים את הפגישה הבאה, זה יעיל.כשהלקוח הוותיק שולח אליך חבר שלו, זה אפקטיביתכל'ס… יעילות היא סך שימוש במרכיביםשניתן למדוד כמו זמן, כסף וכמויות ומביאים לתוצאה שגדולה יותר מהעלות.אפקטיביות זה שכל האמצעים משרתים את המטרה.כמו שאומרים שבעסקים בודקים הצלחה לפי השורה התחתונה – הגעת למטרה שרצית או לא. כדאי

מה ההבדל בין יעיל לאפקטיבי – וידאו Read More »

מה באמת מתנפץ כששוברים את תקרת הזכוכית?

יותר חשוב, מה היא תקרת זכוכית של ההתפתחות בעסק שלך? המושג "לנפץ אץ תקרת הזכוכית" הפך כמטבע לשון, לפני כעשרים שנים,כשרק התחילו הדיונים סביב צמצום פערים במרחב התעסוקתי, החברתי והפוליטי. לא סתם נקבע התיאור של תקרת זכוכית, שהרי בתקרת זכוכית "המחסום" שקוף.הדרך לצמיחה והתקדמות גם נראית וגם נמצאת אלא שבפועל בשלב מסוים,התנועה למעבר לשלב הבא,

מה באמת מתנפץ כששוברים את תקרת הזכוכית? Read More »

ייעוץ עסקי | מה מניע אותך לעשות עסקים

עסקים עושים מ"הראש" ולא מ"הבטן"

כמעט לכל בעלי העסקים, עצמאיים יחידים או בעלי חברות בינוניות ועד לבעלים של קונצרנים חובקי עולם יש מכנה אחד שהוא משותף: "הגורם הראשוני שבגללו פתחו את העסק". אצל כל אחד מהם ההחלטה להיות בעל עסק עצמאי ולא שכיר, קרתה בזמנים אחרים ומנסיבות שונות אבל כולם יודעים לסמן את הרגע שבו קיבלו החלטה שמכאן והלאה ידאגו

עסקים עושים מ"הראש" ולא מ"הבטן" Read More »