חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך תוכלו להפוך את המשבר הכלכלי העולמי, להזדמנות של החברה שלכם לצמוח ולפרוח?

איך תוכלו להפוך את המשבר הכלכלי העולמי, להזדמנות של החברה שלכם לצמוח ולפרוח? הכל תלוי בדרך שבה תנהלו את היפוך כללי המשחק – לטובת החברה שלכם. כיועצת ניהול – management consultant  אני דואגת לייצר את המנגנונים הנדרשים – שבעזרתם הלקוחות שלי מגדילים את כושר התגובה ומתן מענה בהתאם לצורכי השוק בו הם פועלים, גם ובעיקר […]

איך תוכלו להפוך את המשבר הכלכלי העולמי, להזדמנות של החברה שלכם לצמוח ולפרוח? Read More »

עכשיו מחפשים אתכם בעלי החברות הקטנות והבינוניות

עכשיו מחפשים אתכם בעלי החברות הקטנות והבינוניות בזכות הגמישות במבנה הארגוני, בכושר הייצור, בניוד עובדים, בפיתוח מערכי מכירות מותאמים לצרכי הלקוח ועוד מרכיבים שככל שתגיבו להם בזריזות תקצרו פירות של צמיחה והגדלת הרווחיות. למתן מענה מיידי ועדכני לענפים בהם אתם מתמחים. למסוגלות תגובה מהירה בהתאמת המוצרים והשירותים לדרישת הלקוחות של "הגדולים" לא צריך להיות כלכלן

עכשיו מחפשים אתכם בעלי החברות הקטנות והבינוניות Read More »

העולם במשבר כלכלי? זה הזמן של החברות והעסקים הקטנים, לנצוץ ולצמוח

מי שעד היום תיאוריית "הברבור השחור" נראתה לו כמו עוד מצג אמורפי, תיאורטי, באה מגפת הקורונה ושלל השלכותיה והכתה חזק בפנים. אז לתאגידים ולחברות הענק, יש רזרבות ובטחונות לזמן ההתארגנות מחדש. אבל, לחברות הקטנות וודאי לעצמאיים – יש את הגמישות ויכולת התגובה הזריזה. מתאפקת לא להכנס למשוואת "דוד וגוליית". אבל העיקרון די ברור. כיועצת ניהול

העולם במשבר כלכלי? זה הזמן של החברות והעסקים הקטנים, לנצוץ ולצמוח Read More »

אף אחד לא רוצה להישאר מאחור

לפני חודש הבת שלי השתחררה מצה"ל. אחרי שגל השמחה התפוגג והספיקה לחזור מטיול אוורור קצר באירופה, נחתה אצלה התובנה: "משמעות החיים זה כסף" (בחיי שאלו המילים שלה). אז כן, ישבנו לשיחת "ברוכה המצטרפת למסע החיים בעצמאות כלכלית". מרתק ללמוד איך הדור החדש תופס את החיים בכלל ואת ההשפעה הקריטית של הנוכחות או היעדר הכסף בתוך

אף אחד לא רוצה להישאר מאחור Read More »

לא רצים למוסך כשהוינקר מתקלקל? חבל

אוכלוסיית בעלי הרכבים מתחלקת לשניים. אלו שמטפלים בכל תקלה מייד וללא דחיות ואלו שלוקחים את הזמן ומבטיחים לעצמם שיתפנו לזה בקרוב. גם אוכלוסיית בעלי העסקים מתחלקת באותו האופן. את חלקם לוויתי ועדיין מלווה כיועצת לניהול מניב רווחים (management consultant). יחד אנחנו מבססים שיטות עבודה ותמחור נכון (pricing) שיקדמו את העסק לתוצאות של צמיחה ורווחיות. בעלי

לא רצים למוסך כשהוינקר מתקלקל? חבל Read More »

למה דווקא אלו ההוצאות של העסק שיקבעו את הסיכויים שלו לצמוח לרווחיות?

יש טעות אחת קריטית בקרב הרבה עצמאיים ואפילו בעלים של עסקים וחברות, שסומכים  על סיכויי הצמיחה והרווחיות בעסק שלהם דרך השענות על מחזורי ההכנסות החודשיים/רבעוניים/שנתיים. לכאורה, זה נראה הגיוני. הרי, ההכנסות הן החמצן של העסק. אם להשתמש בשפה ישירה ניתן לומר הלוואי וזה היה כל כך פשוט ונכון. כיועצת ניהול Management Consultant, מומחית לפתרונות בתחום

למה דווקא אלו ההוצאות של העסק שיקבעו את הסיכויים שלו לצמוח לרווחיות? Read More »

איך נערכים לשינויים בלתי צפויים של מגמות הביקוש?

בכלכלה החדשה – זו שמניעה את גלגלי המהפכה התעשייתית הרביעית, האתגר הכי משמעותי הוא להיות בעל העסק שמוביל מגמה והיוזם של פתרונות ניהול, תמחור ((pricing שיווק ומכירות מתקדמים בתחום המקצועי בו פועל העסק שלך. מתוך עסקים אותם אני מלווה ב – ייעוץ עסקי (Management Consultant) ריכזתי כיוונים ודוגמאות שימחישו איך בעזרת תכנון וניהול אסטרטגיה של יזמות

איך נערכים לשינויים בלתי צפויים של מגמות הביקוש? Read More »

5 פעולות פשוטות שיביאו לקפיצה גדולה ברווחיות של העסק שלך

למה כל כך קשה להשיג יעדי צמיחה בעסק? ובפרט צמיחה ברווחיות? נתחיל מזה שרוב בעלי העסקים לא מתכננים יעדי צמיחה ריאליים, אלא הם יוצרים רשימת משאלות מבלי לשים לב אם זה מתאים למציאות. בנוסף, גם כאשר מחליטים על יעדים ראליים, הבעיה המרכזית היא שרוב בעלי העסקים פשוט לא יודעים איך ליצור תוכנית פעולה יעילה, כזו

5 פעולות פשוטות שיביאו לקפיצה גדולה ברווחיות של העסק שלך Read More »

חולמים על עסק שעובד מעצמו?

מגיע לך שגם העסק שלך יצמח וירוויח, לפחות כמו של כמה מהמתחרים שמסביבך. עוד יותר מגיע לך שזה יקרה בלי יותר מדי מאמץ, שיבוא ככה בקלות ובכמה שפחות כסף לפרסום ולמכירות. מגיע, בטח שמגיע. מה הסיכויים שזה גם יקרה לך? החלום על עסק שעובד לבד, ללא יותר מידי מאמץ והשקעה בזמן וכסף מצידך – כנראה

חולמים על עסק שעובד מעצמו? Read More »

האם יצטרכו את העסק שלך גם בעוד 3 שנים

הכותרת למאמר, האם יצטרכו את העסק שלך גם בעוד 3 שנים – מתמקדת במילת המפתח, "צורך".כלומר, האם מה שהעסק שלך מציע היום יהיה לו ביקוש גם בעוד שנה, שנתיים ושלוש. השאלה באה לבחון את אתגר הרלוונטיות = הנחיצות של מה שהעסק שלך מציע לעומת פתרונות חלופיים, שיהיו מתקדמים יותר, יגדילו את האפקטיביות וחווית ערך הקנייה

האם יצטרכו את העסק שלך גם בעוד 3 שנים Read More »